Peruntukkan Pilihanraya BN Kelantan Disonglap ?

#corrupt+file 

6 comments:

  1. Rumah dalam gambar teratas mengalahkan kompleks SUK Kelantan di KB. Sah kaki songlap. Pemimpin macam nie dan sanak saudara perlu dihapuskan kalau UMNO nak maju dan relevan di Kelantan. Orang seperti nie yang merosak nama dan perjuangan UMNO. Syorkan ahli UMNO boikot semua pemimpin yang serupa dan sekwaktu dengan nya. Udah2 lah songlap....mati tak bawak kekayaan ke dalam kubor, duit pun tak berkat.

    ReplyDelete
  2. Aku setuju betul dengam penulisan ini bro, bergitu juga cerita2 di negeri yang lain. Hakikatmya dalam perjuangan kita, peruntukan memang besar tetapi bila sampai tangan jentera alahai tak sampai 10%. Inilah pengalaman aku... sabar je lah

    ReplyDelete
  3. AJKUMNOPasirMas6/16/2013 12:54 AM

    Datuk Pi adalah pemaju perumahan dan jurukur berlesen sejak 20 tahun dulu lagi.Jadi tidak adil untuk mengatakan dia kaya dgn duit songlap.Sila semak google dia adalah pemilik Wira Ukur Consultant dan Wira Homeland Sdn Bhd.Orang profesional dikalangan ketua bahagian yang majoritinya kontraktor.Jadi isu ini ditimbulkan oleh kumpulan yang mahu mencabar ketua bahagian iaitu Che Johan Che Pa timbalan ketua bahagian yang juga seorang pelaga ayam dan kaki gaduh terkenal di pasir mas.Sila semak kes bakar kereta kelisa dan pergaduhannya dgn individu tertentu di Pasir Mas.Wallahualam.

    ReplyDelete
  4. Baik che johan che pa daripada hanapi mamat niih samada sifat perjuangan dan sedekah jariahnya.kawe kenal siapa dia.kawe pernah berurusan dgn syarikatnya.ianya teletak bersebelahan dgn bangunan sapura kb selajur dengan tesco.utk pengetahuan,si hanapi mamat adalah ketua bahagian pasir mas.di peringkat negeri dia juaga adalah BENDAHARI UMNO KELANTAN.(Kalau salam saman saya).Dan dia juga adalah pengerusi GSPS kelantan yang tak tau apa apa tentang apa itu GSPS.dia juga bela si Farez yang kini NKP.dalam masa yang sama ingin menobatkan anak sedaranya sebagai K.Pemuda pada pemilihan nanti.dan dalam masa yang sama mahu mengangkat rosdi ahmad sebagai tim nya d sana.politiknya amat licik,tetapi dengan gunakan banyak wang pada perwakilan itulah pasal dia bertahan.pasir mas merupakan kg berahim ali dan perkasa.sesiapa yang nak pogram bawah ngo tu kena dpt kelulusannya dahulu.kawe cadangkan pada penulis blog ini agar hotkan tajuk nih.memang ini adalah parasit dlm umno kelantan.selaku org muda dan lebih bersifat atas pagar bab poliyik ni kawe syorkan hanapi mamat dan koncor nya patut d buang masa pemilihan nanti.kerana spiesis dia umno tak ke mana d sini.jangan nak cari musuh dgn che johan che pa.beryandinglah cara sihat.hanapi jadi calon bn tendong.sedangkan dia sendiri pengundi d salah satu dun lain d p.mas.kerana kedudukannya sbgai ktua bahagian,sedap dan sesuka hati dia nak duduk mana.yang penting banyak fulus d perolehi.apapun kpd penulis....upkan cerita hanapi mamat.kami rakyat pasir mas akan sokong dan gambar tesebut memang rumah dia.wajar print kenyataan dan artikel nih.tq

    ReplyDelete
  5. Bubarkan jpp kelate

    ReplyDelete
  6. sebab tu kawe tok kelik ngundi di PASIR MAS dlm PRU13 lepas... dah tahu umno kelate ni banyok lg yg tak betul, nak pilih brahim ali lagi la mengarut. lepas ni kawe tuka alamat IC, tukar tempat mengundi - kawe mengundi di PUTRAJAYA lagi baik!

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...