Video - Anwar: "Saya Tak Pernah Menolak, Saya Sedia Jumpa Najib Dan Muhyiddin"

Andai sudah biasa dijalan belakang, maka usahlah dihairankan jika tabiat itu berulang, begitulah yang berlaku sehingga menyebabkan lebih 40 orang pimpinan kanan Parti Keadilan istihar keluar daripada parti itu akibat sudah tidak tahan lagi diperbelakangkan oleh pemimpin tertingginya.

Bercakap dihadapan rakyat berapi-api, menghasut rakyat memusuhi kerajaan, sehinggakan ada yang terpedaya mendirikan khemah ditengah padang, berjemur cuaca jerebu, hujan atau panas tidak dihiraukan, kerana katanya lawan tetap lawan, tapi Anwar setibanya diparlimen dalam cuaca dingin tidak pula nampak melawan, malah terdiam di meja makan.

Seorang insan yang bermaruah pasti segan untuk berdepan makan semeja dengan insan yang sepanjang masa dikutuk dan dicerca, benarlah kata-kata yang mendakwa bahawa Anwar merupakan makhluk dua alam, tak padanlah dengan berapinya kata-kata nista  beliau selama ini dengan apa yang dikerjakan dibelakang. Anda Mampu Mengubahnya.
Takut giler tengok muka Anwar ni, hati-hati Jib, dia tu suka main belakang, kahkahkah

3 comments:

  1. Sahlah Anwar punya kulit muka yang sangat tebal, kes liwat, video chinadoll, rasuah polis ( kes liwat 1). Yang bodohnya pengikut macai beliau, padan muka kamu semua. Walaubagaimanapun , masih ramai lagi yg percaya cakap beliau- buta hati agaknya. Bedegar-degar kata PRU 13 penuh keraguan/penipuan, akhirnya angkat sumpah juga sebagai MP. Habis , siapa tipu siapa?

    ReplyDelete
  2. 16 september Amat teramat jelas di perbodohkan olih nya.TAPI masih ramai yang tergoda tertipu.....?!.ajaib bin hairan..Jangan hidup anda di selubungi Misteri....

    ReplyDelete
  3. Jangan salahkan Anwar itu kerja dia menipu,tapi salahkan saja si bodoh yg tak pandai gunakan akal hingga berkali-kali ditipu.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...