Video: Tak Sampai 24Jam Temberang, Chegu Bard Kantoi Memfitnah @Zahid_Hamidi

Chegu Bard pemfitnah no satu negara ini benar-benar sudah melampau, beliau cuba memperbodohkan ribuan rakyat Kelantan yang hadir ke himpunan blackout itu semalam, tak cukup dengan Husam Musa menipu dan memperbodohkan rakyat diatas perkara-perkara yang tak masuk akal dan terbukti bohong belaka, dibawanya pula pemfitnah itu berucap seolah-olah berucap dihadapan kanak-kanak tadika yang tidak mampu untuk berfikir selain mendengar dan menelannya.

Untuk pengetahuan Chegong Bard, ucapan kamu itu sampah yang ditertawakan oleh rakyat Kelantan, mereka datang hanya ingin melihat badut sarkas beraksi semata-mata, kamu nak cari duit jual CD fitnah, laku ke ? Tapi antara Chegong Bard dengan Rafizi, cerdik Rafizi, jambu pun jambu Rafizi,  Anwar pun curahkan kasih sayangnya lebih kepada Rafizi... Auwww, geli...

Isu yang sama, tapi Chegong Bard cerita lain, Rafizi cerita lain, lain tu pula jauh sangat bezanya, yang mana satu boleh pakai antara mereka berdua, atau dua-dua pun sama, tak boleh pakai.

Chegong Bard dalam ucapan fitnahnya keatas Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Zahid Hamid, Chegong Bard berkata, "Saudara, Menteri Dalam Negeri nama dia Zahid Hamidi kenal ke tidak ? Zahid Hamidi beritahu tak boleh bagi permit 15hb tak per kita buat 22hb, dia kata 22 tak boleh juga sebab ada orang nak berlari-lari dipadang itu, kita cek balik saudara, Hoi Zahid Hamidi in zaman internet maklumat dihujung jari, saudara Zahid Hamidi menipu, sudahlah menang pilihanraya menipu, kita nak pakai padang pun mereka menipu"

Bagaimanapun dalam satu sidang media, berhubung tarikh himpunan blackout yang ditunda daripada 15hb kepada 22hb itu, Rafizi langsung tidak menyentuh nama Zahid dalam isu berkenaan, langsung tak timbul yang Zahid mengatakan 15hb tak boleh bagi permit dan 22hb ada lumba lari, rupanya semua itu adalah rekaan Chegong Bardngang semata-mata. "tak boleh bagi permit 15hb tak per kita buat 22hb". Besar sungguh bohongnya.

Sedangkan menurut Rafizi perubahan tarikh itu dibuat bagi memberi ruang untuk satu majlis perkahwinan dan juga satu acara kitar semula.

"Saya mengambil kira rayuan pihak-pihak yang telah pun mempunyai perancangan program di Padang Merbok pada 15 Jun 2013".

"Setelah berbincang dengan IPD Dang Wangi, penganjur membuat keputusan untuk menukar tarikh perhimpunan aman Black 505 Padang Merbok ke minggu yang seterusnya iaitu pada 22 Jun 2013 bermula jam 12 tengahari. Permohonan kepada DBKL untuk menggunakan Padang Merbok pada 22 Jun 2013 telah pun dibuat pada hari Jumaat 7 Jun 2013, iaitu 2 hari selepas permohonan pertama dibuat".

Kahkahkah, sebenarnya tarikh perhimpunan ditunda disebabkan  pertembungan dengan majlis kahwin dilokasi padang yang sama, tapi tak pasal-pasal Zahid pulak yang difitnah oleh Chegu Bard, sedangkan tiada kena mengena langsung dengan beliau, oleh demikian, disamping tindakkan pihak berkuasa, masyarakat juga perlu sedar akan golongan pemfitnah ini dan jangan mudah percaya, pemfitnah itu hanya ingin menanamkan rasa kebencian anda kepada kerajaan semata-mata. Anda Mampu Mengubahnya.

Tuduhan itu terbukti hanya fitnah jahat dari Chegu Bard keatas Menteri KDN, kalau hal remeh macam tu pun dia kencing, apa lagi dengan hal lain...Elok sumbat jer dalam lokap!!!

1 comment:

  1. KALU BETUL ITU FITNAH SAMAN JE DIA NI, BERANI FITNAH BERANI BAYAR...MARUAH DAN HARGA DIRI BELAKAN KIRA.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...