DALIL DAN BUKTI SAHIH KENAPA HARAM SOKONG PAS

PAS adalah sebuah Parti Islam Semalaysia,Itulah pegangan penyokong PAS,Islam itu PAS,dan PAS itu Islam,Benarkah begitu???Bukankah sikap Pemimpin PAS keterlaluan dan sangat melampau?Benar, PAS sangat melampau dan mungkin boleh terkeluar dari landasan Islam yang sebenarnya.

PAS tidak konsisten, Hukum dan fatwanya sentiasa berubah-ubah mengikut selera dan citarasanya sendiri,Pada tahun 1963,Dewan Ulamak PAS Kelantan telah memtuskan hukuman bahawa orang Islam yang berkerjasama dengan kafir memerintah negara menjadi kafir atau Haram.

Pada April 1999 ,Pas berkerjasama dengan Parti DAP,sedangkan dengan jelas parti tersebut menolak pembentukkan negara Islam.Tapi Nik Aziz sekali lagi bersyukur kerana DAP sanggup menerima PAS walaupun menolak Islam.Video dibawah adalah provokasi DAP terhadap Islam.Yang pasti MCA tidaklah kurang ajar sedemikian rupa...



 Ketua Dewan Ulamak Pas Terengganu semasa berucap di Kampung Gong Duek Besut Terengganu pada April 1981 antara lain berkata"Orang munafik ialag orang yang mengambil orang kafir buat kawan baik...Siapa adik kakok,ambil orang kafir buat kawan baik,Umnooooooo...

Pada 24Januari 1999,Nik Aziz berkata di Kampung Pulau Melaka,PAS sedia berkerjasama dengan mana-mana parti politik,Jangan kata DAP,Syaitan pun PAS akan terima.Pada masa yang sama menolak perpaduan dengan Umno...Inilah PAS yang disanjung-sanjung.Apakah ini dikatakan untuk menegakkan Islam.Ini adalah untuk menegakkan Parti kerana LAPAR nak berkuasa.

Jika berlaku Fitnah pula,Siapa yang mulakannya,Nik Aziz khayal jadi malaikat apabila menasihati bloggers PR atau media baru supaya tidak terus menabur Fitnah,Nik Aziz oh Nik Aziz,Tak payah bohonglah,Kalau tolak PAS terus dihukumkan menolak Islam,Sokong Umno pula tidak masuk syurga semuanya dihukum semudah ABC.

Bila masuk bab Fitnah tidak pula mengingatkan pengikutnya dengan satu ancaman yang keras seperti,"SeSiapa yang memfitnah dan menyebarkan berita tanpa ianya diputuskan oleh mahkamah,maka ia bukan dikalangan umatku Nik Ajis,PAS tidak akan sesekali bersama dengan orang-orang yang suka membuat memfitnah.Tidak kira siapa,jika memfitnah jangan ia berada didalam PAS"

Ada berani Nik Aziz nak cakap macam tu...Jangan nak berlakonlah wahai garu-garu,Kalau betul Ulamak,pasti Nik Aziz akan keluarkan statement yang demikian,Malangnya Naib Presiden PAS mengarahkan Bloggers supaya menghentam Hjh Rosmah dan Hj Najib habis-habisan,Itulah sikap Pemimpin PAS,Bukan untuk menghentikan Fitnah,tapi menggalakkan untuk anak muda membuat Fitnah.

Penyelewengan yang semakin ke lembah kesesatan ini perlu dihentikan oleh rakyat Kelantan terutamanya, Nok buat gapo lagi bare sudoh jelas adik kakok weh,Pemimpin PAS ni jahat,maki hamun,fitnah,beralasan, rampas tanah rakyat,gagal menyediakan kemudahan asas seperti air walau sudah lebih 20tahun memerintah,dan banyak lagi yang akan GK terbitkan nanti.Apakah ore Kelate masih percaya undi PAS masuk syurga???

Kalau percaya undi PAS masuk syurga rosaklah akidah,Undi PAS dapat pahala pun rosak akidah juga,Kerana apa?Kerana menyokong PAS yang secara terangan tidak mengikut ajaran Islam yang sebenarnya,Menghalalkan dan mengharamkan mengikut citarasanya bukan bersandar kepada Al-Quran dan hadis.Jika anda sudah jelas dengan perlakuan PAS,Maka perlulah anda mengubahnya,GK yakin anda mampu mengubahnya....

2 comments:

  1. bodo lah ko neyh..2 lah mnusia umat akhir zaman ckp mmg pndai nk mngutuk org..tgk lah dri sndri dlu yer bwu nk nsihtkan owg..

    ReplyDelete
  2. adakah Malaysia negara Islam??
    arak, riba, judi berleluasa... hubungan diplomatik pon dengan Imperialis Amerika yg terang2 musuh Islam... McDonald dan Starbuck dan selainnya apa citer? terang2 memberi bantuan dari segi kewangan kpd Israel... duit sape? fikir2 kan....

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...