PENYOKONG UMNO TAK MASUK SYURGA-NIK AZIZ



 Wahai saudara ku seluruh Umat Islam,Ketahuilah siapa diantara kamu yang boleh memberi syurga kepada kamu,Adakah alat atau mesin yang dicipta bagi menghisab pahala manusia dirumah Nik Aziz.Nauzubillahiminzalik,Syurga dan Neraka adalah ketentuan Allah taala.Walaupun ada guideline sekalipun kita sebagai hamba tidak layak untuk menggantikan tempat tuan kita.

Wahai Nik Abdul Aziz ,Kerana kuasa kamu sanggup menyesatkan akidah umat Islam,Kita sebagai Hamba Allah sedikitpun tidak layak untuk menghukum seseorang itu dimasukkan kedalam syurga ataupun neraka,Jika kita sebagai kuli bekerja disesebuah syarikat,Walaupun sudah ada guideline yang disedia berikan oleh syarikat untuk kita mengambil seseorang pekerja,Adakah kuasa mutlak itu ada pada kita, Bagaimanapula seandainya Pemilik syarikat seorang yang pemurah dan berkenan dengan satu sifat yang ada pada pemohon.Lalu dia memutuskan untuk mengambil bekerja di syarikat tersebut.Adakah seorang kuli boleh mencabar keputusan Tauke.

Kalau manusia ada sifat pemurah,Allah maha Pemurah,Atas dasar HUDUDkah penyokong UMNO tidak masuk Syurga,Sungguh jahat mulut itu,Didalam Islam ada perbezaan pendapat,Empat Ulamak Muktabar berbeza pendapat tapi tidak pula mereka mengkafirkan diantara mereka.Siapa Nik Aziz sehingga boleh menentukan Penyokong UMNO tak boleh masuk Syurga,Syurga ni buke hok cek mu weh...

PENYOKONG UMNO TAK BOLEH MASUK SYURGA,Hebat sungguh Nik Aziz ni,Beliau boleh diibaratkan sebagai tuhan kerana lebih mengetahui urusan Qalbi,Rakyat Kelantan khususnya mesti tengok benda ni biar jelas,ISLAM rosak kerana Ulamak yang sebegini,Sejauh manakah ISLAMNYA PAS,Ikutnya AJARAN ISLAM yang sebenar dan sepenuhnya,Jika boleh menghukum seseorang manusia itu masuk syurga atau neraka.Ini sudah hebat.Biar padan dengan diri kita tu kalau sampai tahap boleh tahu sesuatu perkara yang manusia tidak ketahui.

GK nak cabar PEMIMPIN PAS kalau benar pemimpin PAS ni MAKSUM dan ZUHUD ikut cara Nabi sungguh sampaikan sokong PAS ni masuk syurga,Macamni ,Kalau nak jadi Tok Wokil/YB PAS ni kena Bai'ah/bertaklik supaya tidak Melompat, GK cabar PEMIMPIN PAS bai'ah/bersumpah/bertaklik Talak 3 dengan isteri-isterinya sekiranya Pemimpin-Pemimpin PAS ni satu sen pun tak makan wang rakyat atau terlibat dengan RASUAH dan Penyelewengan atau salah guna kuasa.Apakah BERANI PEMIMPIN PAS buat macam tu?Kalau berani silakanlah.......Gimik ini juga akan memenangkan PAS diseluruh Malaysia.

PASTI PAS akan menang besar dan tak perlu bergabung dengan DAP,Ketika itu buatlah nak buat HUDUD pun,Memang layaklah untuk PAS buat kerana mempunyai Pemimpin yang benar-benar jujur dan amanah.Perdana Menteri pun GK ingat akan masuk PAS terus...ko lagumana?ADA BRANnnnnn!!!!???

Bercakap memanglah senang,Jika kita menegur atau mencabar puak PAS, Mereka akan membandingkan dengan UMNO,Weh PUOK PAS,Pemimpin UMNO ni,dia punya ISLAM tidak sampai tahap Nik Aziz...Nik Aziz demo ni tahap boleh tahu manusia menyokong umno ni masuk ke neraka.Maknanya tahap Islam Nik Aziz ni luar biasa sungguh,Kalau kepala otak kita tak masuk air pastilah kita tak dapat menerima hakikat kenyataan sesat ini.

Seandainya kita ni dipenuhi dengan PAHALA,Apa nak takut dengan apa sahaja cabaran,Sahut jerlah,Sebab apa,sebabnya kita kata kita turut Islam sungguh,Sokong PAS dapat PAHALA,Maknanya PAS ni ISLAM,Dan ISLAM itu PAS,Maka didalam ISLAM semuanya adil dan baik,Adakah juga Begitu dengan PAS.Kalau kita tidak cakap kita ni baik,Orang tidak akan mempersoalkan kebaikkan kita, walau hakikatnya kita memang baik.

Ibarat seorang wanita yang sangat cantik,Adakah wanita itu perlu mengatakan yang dianya cantik?Pastilah tidak,Kerana sepasang mata yang melihat sudah pasti dapat menilai,Akan tetapi seorang yang tidak cantik dengan tidak malunya mengatakan ianya cantik,Pasti orang juga tidak malu untuk akan mempersoalkan apa yang dikatakan cantiknya itu.Oleh itu sedarlah kita semua jangan terus terpedaya dengan hasutan puak-puak ekstrem ini,Akibatnya sangat mudharat.Jika anda seorang insan yang mukmin dan benar cintakan Islam,Anda mampu mengubahnya.Ubahlah.....

7 comments:

  1. Hahaha,Berani ke Pemimpin PAS ni bersumpah,Agak2 lah woi kalau ya pun gila nak berkuasa,Aku pun nak sokong ngan PAS ni kalau pemimpin pAs ni bersumpah...Tapi semuanya HAmPAS...

    ReplyDelete
  2. Nik Najis Sial11/04/2011 9:11 AM

    Bukan ahli Umno tapi pnyokong umno yg msuk neraka,Putar belit punya org tua nyanyuk haram xsodar diri

    ReplyDelete
  3. PaS Haram jadah

    ReplyDelete
  4. SESUNGGGUHNYA SYURGA BUKAN MILIK MAK BAPAK N.AJIS.

    ReplyDelete
  5. ...Nik Aziz sendiri pun tidak untung nasib dirinya diakhirat nanti...

    ReplyDelete
  6. hairan aku..video yg ni xde plak pncacai2 pas nk komen rmai2..adoila..

    ReplyDelete
  7. tolong la kay...penyokong je kay...bukan ahli kay......adoiyai...lain ke maksudnya pakcik oii...same la dah penyokong tu 90 peratus blh cakap ahli umno la...same je la ko cakap ahli umno...putar belit tol

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...