PANAS - NIK AZIZ KATA CELAKA ADUN KHALWAT DI JALAN GELONGGONG



Klip video ini dikirimkan oleh salah seorang sahabat GK, juga merupakan Pejuang Cyber diatas nama Ambo Pakoh BN yang telah banyak membantu GK memberi maklumat dan gambaran secara langsung mengenai keadaan sebenar yang berlaku di Negeri Kelantan Darul Naim. Untuk paparan yang lebih jelas sila klik page FB beliau yang telah GK pautkan diatas.
Bagi menjaga adat resam kita sebagai Pejuang, sokongan untuk klik page Ambo Pakoh BN sangatlah dialu-alukan bagi terus mengukuhkan ikatan diatas perjuangan yang hanya mempunyai satu tujuan niat kerana Allah Taala.

Bagi meneruskan tajuk yang telah dipaparkan dapat kita simpulkan satu huraian mengenai keberlakuan tersebut, Lubang yang hampir sama luas dengan lubang yang telah digosipkan terhadap Adun kawasan Dabong ini akan GK gegarkan sedikit masa lagi, untuk itu dapat kita lihat dimana kebajikkan yang dilaungan oleh Pengerusi Perkataan CELAKA YAB Dato' Bentara Setia Nik Abdul Aziz. Keadaan ini memang ternyata membawa keCELAKAan kepada sesiapa sahaja yang melalui jalan tersebut.

Setiap kawasan dan Dun mempunyai wakil, tangunggjawab siapakah lagi kalau bukan tanggungjawab orang yang diwakilkan? Ke lubang mana perginya orang yang diwakilkan sehingga membiarkan lubang tersebut, adakah lubang di Lata Rek yang ditujuinya, untuk mengesahkan keadaan lubang-lubang ini jangan lupa teruskan bersama kami untuk edisi pembongkarannya nanti.TunGGGGGu. !!!!

5 comments:

  1. nik aziz memang celako

    ReplyDelete
  2. Adun Pas memang suka ZINA...

    ReplyDelete
  3. lubang pulok dohh,mace2 lah...puok pas reti deggek jah ko?

    ReplyDelete
  4. Pas alukan website sebegini..sebagai kayu pengukur kepimpinan pas di kelantan..insyaAllah kita akan perbaiki apa yang kurang ..takkan pasal jalan nak tukar kot..kat BN nun tak dak jalan rosak ke..tgok bersamamu tu..rakyat kelantan saja ke miskin...hak makan siput babi tu rakyat bawah pas ke...

    sama sama pakat report kekurangan dalam pas..supaya ia bertambah baik...

    kita amat mengalukan website sebegini..

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...