Video - Tertangisnya Guru Kerana Puak Mu R

Kelakuan kepala pengat puak budak-budak R dengan membuat patung tokoh anak Kelantan yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa Dan Industri Malaysia, Datuk Mustapa Mohamad sebelum menyebatnya mendapat prihatin daripada pendidik dalam satu program yang diadakan baru-baru ini.

Keprihatinan yang dicetuskan menerusi luahan perasaan oleh pendidik itu bagaimanapun bukannya kerana patung Menteri berkenaan disebat semat-mata, namun kerana kelakuan menyebat yang berada diluar ketamadunan masyarakat kita itu yang dikesalkan selain menyerlahkan lagi kegagalan tarbiah Pas dalam mendidik masyarakat biarpun sudah memerintah Kelantan lebih dari 23 tahun.

Dengan sikap yang dipertontonkan oleh anak muda yang menyokong perjuangan Pas itu sudah cukup memadai bagi memberi faham kepada kita dimana mereka tidak terdidik dengan didikan Islam malah mereka lebih terdidik dengan didikan Pas, jika pemimpin Pas bertindak menyelak kain wanita, maka tidak hairanlah dengan sikap mereka seperti ini. Anda Mampu Mengubahnya.

1 comment:

  1. Demi Allah aku dan seluruh keluargaku tidak akan mengundi PAS pada PRU 13 nanti.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...