Penerima BR1M Binatang - Bob Lokman VS Nik Aziz - Video

Mentaliti dan cara berfikir Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sudah terlalu jumud dan hampir kepada jahat apabila lebih mementingkan nafsu untuk berkuasa daripada membela nasib rakyat.

Rakyat dibiarkan ber'sekedudukan' dengan biri-biri tanpa langsung menghiraukan kebajikan mereka, bahkan dek kerana sikap pentingkan diri sendiri dan ingin memuaskan nafsu riaknya semata-mata, beliau sanggup bertahan dengan mengepalai kerajaan Kelantan biarpun ternyata beliau gagal dalam membangunkan segala-galanya.

Lantaran kegagalan beliau itu, rakyat menjadi mangsanya, apa saja yang disumbangkan oleh kerajaan pusat kepada rakyat, sehabis daya cuba dinafikannya, bila rakyat miskin, Nik Aziz mengatakan rakyat miskin itu bodoh kerana tidak mencari harta yang begitu banyak diberikan oleh Allah Taala diatas muka bumi ini.

Jika kerajaan pusat memberi apa-apa subsidi kepada rakyat, Nik Aziz mendakwa pemberian subsidi itu akan merosakkan rakyat dan rakyat menjadi pemalas, terbaru isu BR1M, Nik Aziz dengan rasa tidak berdosanya menyifatkan rakyat yang menerima BR1M itu seperti haiwan, semua itu hanyalah demi politik bukan demi agama, dan sikap seperti Nik Aziz inilah yang sebenarnya merosakkan umat Islam.

Nik Aziz pegang kerajaan dah lebih 23 tahun, tapi masjid pun dia tak mahu buat, dia suruh rakyat buat, bagi subsidi dia kata rakyat akan jadi malas, bagi duit BR1M pun dikatanya macam binatang, semua tak pernah kena, habis kerajaan ni untuk apa ? Untuk buat apa ? Untuk mengtekedarah balak dan baham tanah rakyat je ke kerjanya.

Bertaubatlah Menteri Besar Negeriku YAB Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, semakin lama diatas takhta semakin banyaklah buruknya terbongkar, berundurlah sebelum diundurkan, kerana berundur itu masih ada yang menyayangi dan bila diundurkan pasti telah ramai yang membenci. Anda Mampu Mengubahnya.

7 comments:

  1. Manusia jenis mcm n.ajis ini ke yg nabi kata sebagai ulamak jahat diakhir zaman aku keliru boleh tak sesiapa tlg jelaskan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul....ulamak celop a.k.a ulamak taik kucing akhir zaman

      Delete
  2. salam..mohon pautkan blog http://adakuasa.blogspot.com ke blog tuan terima kasih

    ReplyDelete
  3. muka bob lokman semakin hitam dan hodoh, langsung tak ada nur....muka munafik laknatullah akhir zaman.

    ReplyDelete
  4. Moral of the story..kalu rasa tak nak jadi ayam, lembu ke jangan ambil...yang ambil ni setahun sekali jah..kalu rasa dah kaya benar..gi beri kat orang yang memerlukan ..kerajaan tak paksa .. nak ambik ambik tak nak sudah..apa yang peliknya..ginilah kalu tak bersyukur..kang kalau kerajaan makan sorang sorang kutuk pulok kata kayakan kroni lah bebagai..dah kerajaan nak kongsi sikit ngan rakyat salah ke?..orang miskin dia dok kira sapa bagi janji dia tak kacau orang hidup sederhana dan berkat..tak payahlah nak hina orang orang macam ni..nak harap mu bagi kiamat agaknya..kalu ceramah pun minta derma ngan orang miskin..duit derma dengar ceramah pun duit BRM1..ke guana cite..

    ReplyDelete
  5. nik aziz ken benar2 bertaubat....dia lupa bapa saudara Rasullullah bantu nabi bgi sokongan moral tapi mati dlm keadaan x beriman...blhkah ulama memberi hidayah kepada semua manusia dgn cara mulut longkang sdah tentu tidak....ADAKAH 100% ORG KELANTAN ATAU AHLI PAS MENJAGA SOLAT??????ITU DIA KENA KAJI DULU SBB MUKTAMAR PAS KAT IPOH MASA PR PERINTAH PERAK AMBO TGK PERWAKILAN X JAGA SOLAT PUN ADA

    ReplyDelete
  6. PAS supo celako cih! baso babi!!

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...