WAJIB Undi BN ! Memang DAP Bertanding Tak Sampai 50 Kerusi, Tapi...

PRU 13! Barisan Nasional ataupun Pakatan Rakyat ? Ada pendapat mengatakan WAJIB undi BN dan HARAM mengundi Pas, namun mungkin ramai yang lebih bersetuju WAJIB undi BN tetapi tidaklah sampai ketahap HARAM untuk mengundi Pas kecuali DAP, dan ianya juga lebih tepat begitu jika dilihat kepada keseluruhan aspek, jangan pula politik melangkaui agama diatas kecetekan berfikir untuk berhukum sesukanya, melainkan pihak yang bertanggungjawab seperti majlis fatwa kebangsaan yang memutuskannya.

Ini penting bagi menjamin kedaulatan Islam terus terpelihara tanpa dikotori dengan agenda politik semata-mata, tidak usah meletakkan diri tergolong didalam golongan puak-puak pelampau yang terlebih lajak daripada laju, untuk berhukum dengan sesuatu hal itu bukan perkara yang mudah, ianya perlu diteliti dalam pelbagai sudut, jangan menjadi seperti Nik Aziz yang popular dengan fatwa ikut suka-sukinya.

Pun begitu ada yang berkata "Bagaimana komunis DAP nak kuasai negara kerana mereka bertanding tak sampai pun 50 kerusi", namun dalam bertanding tak sampai 50 kerusi pun mereka tetap berjaya menghapuskan tulisan jawi pada papantanda kepada tulisan yang dikehendakinya. Itupun negara ini masih dikuasai oleh BN, entah bagaimanapula kalau PR yang menguasai kerajaan dinegara ini.

Kebanyakkan kita umat Islam terlalu memandang rendah serta bersikap acuh tak acuh diatas kewujudan komunis moden yang tak sedar diuntung ini, bahkan bersekongkol dengan mereka sehingga sanggup memecat dan bermusuh dengan orang sendiri, sudah berapa banyak keistimewaan kita diganggu gugat oleh mereka, sedangkan sebelum ini cina-cina MCA sangat menghormati kita dan tidak ada yang dilihat terlalu ketara mencabar keistimewaan kita tidak sebagaimana DAP pada hari ini.

Kebiadapan komunis-komunis DAP ini tidak harus dibiarkan, belum ada lagi mana-mana kaum yang berani biadap menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong, tetapi hari ini kemelampauan komunis ini sudah keterlaluan, ketika cina Gerakan memerintah Pulau Pinang, perkara seperti ini tidak pernah berlaku, tapi sekarang baru dapat sedikit kuasa, dah mula bongkak seperti biawak. Itulah komunis DAP, kenali mereka Anda Mampu Mengubahnya.
Leong Pei Koe



3 comments:

  1. jenis bodo gok dema nie..tulisan jawi umno hapus lame doh...leni ajer kalut nak buat balik..doh jenis bodo xleh diajar..macam nie la jadinya..ppsmi pun umno gok buat..sekarang tukar balik..xder wawasan sungguh pemimpin macam nie...

    ReplyDelete
  2. Kalu Umno hapus doh tulisan jawi,pahtu Teresa Kok tu duk tgh tunjuk tulisan gapo ?ko demo bengong lagumana Shaed ?brp kilo doh taik nik aziz demo make smpi ko buto bare hok duk depe mato ??...

    ReplyDelete
  3. shaed ni bengong tahap pencacai...UNDI DAP ADALAH HARAM.....
    Bengong dok sudoh2 demo ni....KELANTAN HARUS 'TUKAR'

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...