Video - Nik Aziz: "Hei Umno Aku Nok Oyak Ko Mu, Undi Pas Dapat Pahala"

Undi Pas dapat pahala, mudahnyerrr! Menurut Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, semua yang mengundi Pas pasti akan mendapat pahala berdalilkan Pas adalah sebuah parti yang memperjuangkan Islam.

Sejauhmanakah terpakainya mantik yang diberikan oleh Nik Aziz itu, adakah Pas secara keseluruhannya itu langsung tidak terpalit dengan dosa ? Berbeza dengan Islam, sokong Islam dapat pahala adalah paling tepat, oleh itu adakah Pas itu Islam dan Islam itu Pas ?, kerana Islam itu bersifat maksum tanpa kesalahan bahkan panduan bagi setiap kehidupan.

Adakah Pas juga panduan untuk kehidupan ? Surah mana yang menyebut perkataa Pas ini ? Contoh jelas begini, Nasharuddin Mat Isa boleh dipecat daripada Pas, namun apakah beliau juga boleh dipecat dari Islam ? Begitu juga untuk masuk Islam, ianya tidak perlu mendaftar dan membayar yuran keahlian sebagaimana untuk menyertai Pas, cukup saja dengan mengucap dua kalimah syahadah.

Kalau berkenaan dengan Pas mudah jer nak hukum dapat pahala, kalau ya pun nak kata sokong Pas dapat pahala, cuba istihar dulu harta pemimpin-pemimpin Pas kita tengok macam mana, lepas tu baru boleh tahu sokong Pas ni dapat pahala ke dapat apa. Ada brannnnn ? Anda Mampu Mengubahnya.

8 comments:

  1. aku tak sokong PAS, aku tak Islam ke, Nik Aziz ke penentu aku Islam atau tidak kalau aku tak sokong PAS,, bodoh punya nik aziz, belajar ugama kat mana. pada aku PAS,,, SYIRIK/MURTAD kan org.. hadi punya amanat bukti nya lah bro,,,,

    ReplyDelete
  2. Hoi nik aziz, tok nenek mu dulu pon tak undi pas, depa masuk neraka ka ?

    ReplyDelete
  3. mu ckp apapun nik aziz woi...ada aku kesah. syurga neraka dosa pahala bukan kerja mu nk tentukan. sorilah bernada kurang ajar pada mu yg jauh terlebih tua dari aku. tp sikap mu yg maha degil, maha pendendam, maha pembohong menyebabkan aku hilang hormat pada mu. selagi mu tidak menunjukkan sikap baik dan berbaik2 dgn org Islam yg tidak menyokong pas, hormat aku pada mu tak akan ada!!!!

    ReplyDelete
  4. Nik aziz berhenti/bersara lebeh baik orang dah menyampah, kewibawaan Nik Aziz dah hilang

    ReplyDelete
  5. eh!!!!!!!setan2....mg dop hina tok guru aku!!!!...mg hormat cikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. TOK GURU haram Jadah pariah anak haram dah samdol tak lama lagui nak mampus kalau u ikut dia u pun anak haram jadah paraiah alamdol

      Delete
  6. Tok guru tahik gape gitu duk nyumpoh ke orang pa ceroh..

    ReplyDelete
  7. Kalau undi pukimak NIk Najis masuk syurga maka Tuhan itu Maha Zalim lah, Ini pasal orang yang bodoh lagi samdol yang memerintah kelantan tak dapat bagi air bersih kat orang sana . Wahai Nik Najis paraiah anak haram jadah, awaklah yang pertama sekali masuk neraka jahanam sal tak der siapa yang dalam dunia bolih mintak masuk syurga, Pas adalah parti yang membawa pengikut nya ke NERAKA JAHANAM. dah lah bodoh bahlol PSY pun dia tak tahu lelaki, orang UMNO dikatakan KOMINIS yang terima BRIM pulak macam binatang. Kita patut panggil NIK Najis haram Jadah BABI haram jadah

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...