Haron Din: "Saya Akan Pertahankan Kalimah Allah Hingga Akhir Hayat Saya" - Video

Jawapan Timbalan Mursyidul Am Pas Datuk Dr Haron Din dalam isu kalimah Allah untuk digunakan oleh agama lain dilihat lebih tegas berbanding jawapan yang diberikan oleh Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Penegasan yang dibuat oleh Haron Din memperlihatkan tiada sebarang tolak ansur jika membabitkan kepentingan umat Islam, kenyataannya jelas tanpa meletakkan kepentingan politik lebih utama daripada kepentingan Islam.

Namun sangat mendukacitakan apabila Nik Aziz lebih bersifat 'kluk-klek' dalam isu ini demi tidak mengecewakan rakan sekutunya daripada DAP,  Nik Aziz telah meletakkan DAP mengatasi kepentingan Islam, justeru, sebagai umat Islam khasnya penyokong Pas hendaklah sedar dan mengambil tindakan bagi menyedarkan Nik Aziz.

Tidak ada cara lain untuk umat Islam menyedarkan Nik Aziz melainkan dengan cara tidak memberi undi kepada Pas dalam PRU 13 nanti. Hanya cara itu sahaja yang akan menyedarkan Nik Aziz untuk kembali kepangkal jalan diatas dasar perjuangan Islam yang sebenar. Anda Mampu Mengubahnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...