Video-Bukti Boikot Cina Bankrup, Dan Kalau 11 Kebiadapan Cina Ini Melayu Tak Rasa Maknanya..

Sikap biadap dan tak tahu bersyukur amat sinonim kepada hampir 90 peratus orang cina di Malaysia, sering tuntutan mereka dilihat lebih sudu dari kuah, niat mereka untuk menjadi tuan dibumi Melayu ini tidak akan terpadam selagimana orang Melayu tidak benar-benar bersatu mengajar mereka.

Namun bilamana kita memperkatakan hakikat itu, kita orang Melayu akan dipersalahkan dan dituduh rasis, lebih malang lagi akan bangkitlah Melayu yang menjadi talibarut untuk mempertahankan mereka, apakah kita fikir bangsa cina ini tidak rasis ? Kesepakatan mereka telah membuktikan lagi mengzahirkan niat mereka yang sebenar.

Jika diperhatikan kepada video-video yang dilakonkan dan di-upload untuk menggambarkan wujudnya pengundi hantu juga kebanyakkannya dibikin oleh komunis-komunis ini. Dulu mereka tidaklah sebiadap ini, tapi sekarang mereka begitu melampaui batas. Dibawah adalah sebahagian kecil kebengongngan mereka yang telah dipersembahkan untuk pribumi ini. 

Semua perkara mereka tak puas hati, bendera Malaysia mereka terbalikkan, YDP Agong mereka caci, Permaisuri Agong mereka tunjuk isyarat lucah, lagu Negaraku dipersenda hinakan, pihak polis mereka permainkan, Allahyarham pejuang yang meninggal dunia mempertahankan kedaulatan Sabah mereka maki, gambar PM Malaysia mereka pijak, bahasa rasmi mereka perlekehkan, pelajar Melayu mereka maki hamun, wartawan Islam mereka halau, Apa lagi yang cina mahu ?
bendera Malaysia mereka terbalikkan
Anggota keselamatan yang meninggal dunia mempertahankan kedaulatan Sabah mereka maki,
gambar PM Malaysia mereka pijak
lagu Negaraku dipersenda hinakan
bahasa rasmi mereka perlekehkan
wartawan Islam mereka halau
pelajar Melayu mereka maki hamun
pihak polis mereka permainkan
gambar PM Malaysia mereka pijak
Permaisuri Agong mereka tunjuk isyarat lucah
YDP Agong mereka caci
Apa lagi kita tunggu ?, teruskan memboikot mereka sekaligus akan mempapakedanakan bangsa biadap ini, mereka cukup angkuh mendakwa ekonomi mereka yang control, tanpa mereka berterima kasih kepada kerajaan yang telah memberi peluang kepada mereka, jangan anggap mustahil untuk mereka menjadi papakedana jika kita Melayu bersatu, dan Melayu perlu bangga kerana kuasa kerajaan yang memerintah negara hari ini tanpa memerlukan sokongan cina.

Kerajaan kita masih berdiri tanpa sokongan mereka, tapi apakah mereka akan masih berdiri jika kita boikot barang-barang mereka, lihat rakaman video dibawah apa yang berlaku kepada bangsa cina, kerja tidak ada, nak berniaga tiada pembeli, kasihan mereka, mereka cukup sengsara berbanding yang biadap dalam negara kita. Bila cina biadap, kita ajar mereka. Anda Mampu Mengubahnya.

Senarai barang cina yang wajib diboikot dan pilihan barang Melayu yang mesti dibeli ada DiSINI

Aku sanggup dihina daripada aku menjadi bangsa yang dihina, Aku tak sanggup bisu dan kaku melihat penderhaka biadap bermaharajalela, Tapi aku tidak pasti adakah Ah Jib Gor rasa apa yang aku rasa.

5 comments:

  1. Ah jib must go ! Buy chinese last ......

    ReplyDelete
  2. Maju ekonomi melayu.. ini kali lah.. semangat ultramelayu

    ReplyDelete
  3. NAJIB MESTI LEBIH TEGAS MENANGANI CINA DAP KOMINIS BABI!!!

    ReplyDelete
  4. kompilasi menarik..sila emailkan & sebarkan seramai mungkin..emailkan juga kepada Zahid, Najib, Anwar Ibrahim, Jusugf Kalla, Susilo, Obama, Raja Fahd, OIC ttg BABIanjing nya puak2 ini..SETELAH BERDEKAD umat Nusantara membela mereka dgn bai.

    ReplyDelete
  5. bangsa perempat yang tak tahu bersyukur.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...