BERSIH 3.0 SEBENARNYA NAK TUMBANGKAN KERAJAAN - TUN MAHATHIR

Bantahan BERSIH 3.0 Sabtu lalu - perhimpunan awam terbesar sejak gerakan Reformasi tahun 1999 - berhasrat untuk menumbangkan kerajaan, kata mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Katanya, pembangkang tahu bahawa melalui proses pilihan raya, rakyat tidak akan memberikan mereka kuasa untuk membentuk kerajaan.

Satu-satu caranya, kata beliau, ialah melalui kebangkitan rakyat untuk menumbangkan kerajaan dan menaikkan diri mereka sebagai rejim baru.

Dr Mahathir berkata demikian di majlis pelancaran versi Melayu buku memoir Doctor in the House: The Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad' di Putrajaya petang ini.

3 comments:

  1. BETUL TU TUN.... SAYA SENTIASA BERSETUJU DGN TUN.

    ReplyDelete
  2. Ini berita yang aku terima dari seorang kawan cina yang turun demo. Kenapa kali ni ramai cina yang turun?Sebab mereka dibayar diantara RM 500-RM1,000 seorang untuk hadir saja.Bila FRU mula bertindak,mereka pun pulang ke rumah manakala lembu2 melayu PAS yang dibayar RM 50-RM 200 seorang mula mengganas. Duit orang cina ni dibayar oleh warlord2 dibawah Ronnie Liu supaya kerajaan dapat ditumpaskan dan aktiviti maksiat, rumah judi akan berleluasa di bawah PR.

    ReplyDelete
  3. aku pun dengar kawan aku cakap dia dapat rm 70..

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...