SAYA BAGI ISYARAT BERSURAI TAPI MEREKA REMPUH - AZMIN

Timbalan presiden PKR Azmin Ali menafikan dakwaan bahawa beliau berhubung melalui isyarat dengan ketua umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk memecahkan sekatan kawat duri polis di Dataran Merdeka.

Azmin berkata, isyarat berkenaan sebaliknya untuk menunjukkan bahawa beliau mahu berunding dengan polis untuk memberi masa kepada peserta BERSIH 3.0 bersurai.

Katanya beliau melihat Anwar memberi isyarat kepadanya untuk berunding dengan polis dan beliau membalas isyarat berkenaan untuk menyatakan bahawa beliau telah berunding.

Beliau berkata demikian dalam sidang media di ibu pejabat parti itu hari ini.

Pada masa sama Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan bahawa beliau dan timbalannya Azmin Ali tidak mengeluarkan arahan supaya peserta merempuh pagar kawat duri polis yang dipasang di sekeliling Dataran Merdeka pada Sabtu.

Anwar bagaimanapun berkata, beliau akan mempertahan tindakan mengalihkan sekatan berkenaan yang disifatkannya bukan satu kesalahan.

Dengan mantik gaya Pas, beliau bertanya sekiranya memasuki Dataran merupakan satu kesalahan besar berbanding perbuatan menipu dalam pilihan raya.

4 comments:

  1. manjung (TIBAI)4/30/2012 4:12 PM

    tak payah nak menipu la haramjadah oiiiiiiii tak lama lagi ko tau le apa nasib ko. aiskrim aiskrim aiskrim kling kling kling

    ReplyDelete
  2. Adakah adik berak tepi jalan....Tak mana adik berak....sampai mampos tak mengaku....bila nak bersumpah.tanya Yusuf kardawi.Akal di kepala lutut penyokong tegar Hampas parti keluar ramai ramai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AZMIN DAN ANWAR SAMA AJE..PENIPU NAK LETAK KESALAHAN PA ORG LAIN .AKIBATNYA AMBIGA KENA TANGGUNG!PENYOKONG DIA KATA REMPUH! DIA GUNA KATA LALUAN BERSURAI TAPI ERTI REMPUH.BERHATI HATI DGN DAJAL DAJAL INI .DULU AKU PKR SELEPAS 28HB.APRIL AKU SOKONG BN..MINTA MAAF ANWAR DAN GENG .KAU ORG DAH MUNGKIR JANJI. MANA DIA PERHIMPUNAN AMAN..KAMU YANG MENGHASUT RAKYAT MEMBERONTAK..KERAJAAN MESTI TEGAS.KEKERASAN HARUS DIBALAS DGN KEKERASAN.

      Delete
  3. Bila nak penafian yang ko kasi bini rasa kote nuar tu...dasar jantan dayus..disebabkan nak sangat harta sanggup kongsi bini dengan bos sendiri..kesiannya bontot sendiri pun ko relakan untuk ditibai oleh nuar..

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...