ADA KE YANG BODOH DUIT BR1M BELI LEMBU BAGI KAT PAS ATAU....

Inilah cara dakwah Islam yang diajar oleh Nabi Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, kerana Nabi Muhammad S.A.W tidak pernah mengajar umatnya untuk melaga-lagakan diantara rakyat dan juga kerajaan yang telah banyak berkebajikan.
Menariknya kenyataan di Harakah itu tidak pula disertakan gambar mahupun nama mereka yang dikatakan membeli lembu untuk sumbang kepada program Pas sebagai bukti sepertimana amalan kebiasaan media lain, sesak sungguh Kerajaan Pas ni, dahlah sesak menyusahkan pula.

Sedangkan semua orang tahu keadaan di Kelantan sekarang ini, rata-rata rakyat Kelantan telah beralih arah dengan memberi sokongan penuh kepada Barisan Nasional, antara buktinya setiap program ceramah yang dianjurkan oleh BN mendapat sambutan yang agak luar biasa dan jauh berbeza dengan sambutan rakyat di ceramah Pas.
Pas ingat rakyat Kelantan ni bodoh sangat, Islam dia umpan pada rakyat, pemimpin Pas sendiri kaya raya, kalau tak kaya raya dan benar berjuang Islam, Gk cabar pemimpin Pas istihar harta mereka, transparent dan telus, nak takut apa kalau tak salah dan tak kaya raya. Anda Mampu Mengubahnya..

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...