MAHASISWA CELAKA- LAKUKAN UPACARA MURTAD NAK BAKAR NAJIB, LELONG ROSMAH....!

Masyaallah anak siapalah ini, mengaku dengan hati dan lisan bahawa diri itu Islam, tetapi melakukan perbuatan yang hampir kepada syirik secara terbuka ini sebenarnya menghina Islam. Tidak cukup dengan orang yang belum meninggal diarwahkan, diagung-agungkan amalan yang menyerupai penganut agama lain dengan kalungan dan taburan bunga ini adalah salah satu jalan yang mudah untuk menghampiri murtad.
Tuntutan yang dibuat ada kebaikkannya, tetapi bila sudah membelakangkan hal-hal agama dan demontrasi yang bersifat 'nok ggalok' atau bersuka ria ini sudah menjadi cemuhan masyarakat didalam negara ini, inilah kelemahan perundangan Islam didalam negara ini, lantik Menteri Agama ditugaskan jaga agama sibuk nak jadi amil.

Ikuti semua klipvideo budak biadab lagi kurang ajar ini dengan kata-kata "bakar Najib, nak kahwin dengan Rosmah, Najib pembunuh dan bermacam lagi kata-kata buruk yang tidak tergamak untuk ditulis":

Perbuatan yang dilakukan mahasawan itu jauh terpesong dengan ajaran Islam, apa Ulamak Pas fikir tuntutan atau barang dunia lagi mahal dari Islam sehingga boleh disimbolikkan dengan agungan amalan penganut agama Hindu, dimana nilai-nilai Islam ? inikah hasil keberjayaan dakwah Pas kepada mahasawan ini, sikap melampau dan berlebih-lebih ini tidak usah nak dibudayakan kepada rakyat Malaysia.
Melakukan upacara agama Hindu untuk dijadikan simbolik adalah satu hal yang HARAM dan wajib ditegah oleh seluruh umat Islam, mahasawan yang menjadi pengkhianat kepada agama ini perlu di tarbiahkan supaya lebih berakhlak. Jika amalan sebegitu dipandang enteng, tidak mustahil sedikit masa lagi ia akan menjadi satu ikutan untuk mendekatkan diri dengan ajaran agama Hindu.

Apa motif mereka melakukan upacara sedemikian ? Ugama Hindu kah Najib dan Khalid ? Apa kaitan upacara amalan Hindu itu untuk disimbolikkan ? Banyak hati telah terluka dengan kebiadaban mahasawan itu. Terpulang kepada mereka untuk memohon maaf kepada makhluk dan juga pencipta. Anda Mampu Mengubahnya...

3 comments:

  1. semua tu ada tok guru dia. jangan hairan, suatu masa beruk beruk gatai ni semua akan insaf dan malu sendiri. atau pun anak anak depa akan buat perkara yang sama. time tu depa akan malu sendiri.
    kadang kadang rasa biar depa perintah nak tengok hebat sangat depa ni.

    ReplyDelete
  2. dato seri najib tu seorang haji,
    tergamak dia orang perlakukan begitu,
    moga allah turunkan bala ke atas keluarga mereka pula
    ya Allah, ko turunkan bala ke atas mereka dan mereka mereka yang bersubahat melakukan penghinaan terhadap orang islam. Apalah dosa PM sampai tergamak mereka buat begitu, mungkin semua mahasiswa dah jadi sewel.
    dh hilang pertimbangan mereka sedangkan duit RM200 Nasjiob bagi dia orang ambil. Janganlah nak cari kesalahan cara mana kerajaan mentadbir
    isi kan dada tu dengan ilmu moga boleh jadi pentadbir satu hari nanti.
    Jangan biarkan diri kmu diracun otak kamu dengan hasutan orangyang tak menyumbang apa pun kepada kamu.

    ReplyDelete
  3. "Hidup hidup mahasiswa"...

    Yalah, biarlah mahasiswa2 yg berwawasan dan berfikiran positif terus hidup krn negara memerlukan mereka sbg pemimpin masa hadapan.

    Dan mahasewel2 yg terjerit-jerit macam beruk kera tepi jalan ni harap2 cepatlah MATI - kalau tak kojol pun mati akal fikiran, terlalu banyak menyusahkan org lain, dan tak diperlukan pun utk memimpin negara. Bakal2 gelandangan kotaraya pengunjung anjung singgah.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...