JAHANAMLAH !!! AMBIGA PEJUANG SEKS BEBAS DI KOTA SUCI MEKAH !

MAKKAH - Gerakan Bersih yang didalangi oleh pejuang seks bebas dan menjadi alat kepada agen asing  dilancarkan di dua kota suci umat Islam, Makkah dan Madinah hari ini.

Ia dilancarkan kira-kira 20 orang aktivis Bersih 3.0 yang berada di kedua-dua kota ini, dua hari menjelang perhimpunan raksaksa di Kuala Lumpur 28 April ini. Pelancaran perjuangan dalang kepada seks bebas ini sudah pasti mentertawakan sebilangan besar musuh Islam kerana berjaya memperbodohkan 20 orang umat Islam.

Kini kota suci umat Islam pun sudah ternoda dengan aliran gerakan seks bebas yang dibawa oleh pentaksub, dengan ilham, Gk bergambaran bahawa gerakan Bersih yang terdalang oleh Ambiga ini tidak patut dijadikan gimik politik sehingga ke Kota suci seluruh umat Islam didunia.

Tidak terfikirkah sensitiviti umat Islam bila melihat kain rentang kuning kunyit berlogo itu yang dipimpin oleh pejuang seks bebas terdampar di Masjid Nabawi Madinah, apakah umat Islam semuanya bodoh-bodoh sehingga membiarkan ia terpimpin oleh orang bukan Islam yang berideologi songsang dan diagung-agungkan lebih dari segala-galanya yang pernah dimiliki oleh orang Islam?

Sukar untuk diterima akal bilamana umat Islam dizaman ini terpedaya dengan makhluk 2 alam yang mempunyai agendanya yang tersendiri, boleh lagi diterima jika ia terpimpin oleh orang bukan Islam yang bukannya dari kalangan PEJUANG seks bebas. Seluhur manakah hati pejuang seks bebas kepada Islam ?

Berkerjasama dalam hal kebaikkan sememangnya dianjurkan oleh Islam, namun kebaikkan yang mempunyai agenda tersirat yang boleh memudharatkan Islam dalam jangkamasa panjang yang telah dizahirkan dengan perjuangan seks bebas adalah tidak boleh diterima sama sekali.

Apa kaitan Ambiga dengan pilihanraya yang bersih, siapa Ambiga ? kerana apa ia beria-ia sangat untuk  menuntut pilihanraya yang sudah bersih ? disebalik perjuangan seks bebasnya apa lagi yang boleh difikirkan agendanya yang tersirat dengan tuntutan Bersih itu.

Apa mungkin Ambiga menggambarkan jika peliwat menjadi seorang Perdana Menteri maka undang-undang negara ini akan menghalalkan segala bara songsang yang sudah sekian lama terpendam itu. Fikirlah Anda Mampu Mengubahnya.

8 comments:

  1. Dajjal kecil dah sampai ke Kota Mekah dan Madinah

    ReplyDelete
  2. Ini bukan dajjal kecil. Tapi mereka ni EJEN DAJJAL yang suka meliwat dan seks bebas. Moga mereka dapat petunjuk dari Allah.....

    ReplyDelete
  3. Ini bukan lagi isu BERSIH tapi dah sampai melibatkan akidah umat Islam di negara kita. Begitu sesat mereka ni sampai tak boleh nak bezakan yang mana benar dan yang mana batil? Semoga Allah menghukum mereka ni dengan azab yang cukup berat.

    ReplyDelete
  4. tak pasalpasal gambar ambiga kapir tu yg ko orang bawak ke tanah suci, tara otak lalu

    ReplyDelete
  5. tak sangka , umat islam ada yang sebegitu bodoh sehingga mengagungkan siambiga durjana itu sehingga ketanah suci. apa punya bodoh dan buta hati perutnya sebegitu.

    ReplyDelete
  6. kesian gak ada orang tak pandai kira.

    ReplyDelete
  7. apa dah jadi?4/26/2012 11:35 PM

    Sampai begitu taksubnya diorang dgn Ambiga

    ReplyDelete
  8. y they no brain4/26/2012 11:41 PM

    Betul tu susah nak mengira tahap intelek puak2 pencinta ambiga, IQ below zero.

    Tiada kata yang dapat mengambarkan tahap kedunguan mereka ini.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...