Pasir Puteh - Video Pelajar Perempuan "Gocoh" Dalam Semak

Beginikah sikap pelajar-pelajar di negeri yang diperintah oleh Ulamak ? Sudah tidak ada beza lagi diantara pelajar yang tinggal di bandar-bandar besar dan juga dikampung. Adat, kesopanan  dan ketamadunan tidak lagi menjadi asas kepada anak muda pada hari ini, aktiviti dalam semak ini dilaporkan berlaku berhampiran SMK Jeram Pasir Puteh Kelantan.

Keadaan dan tingkah laku pelajar hari ini sangat membimbangkan, dan ianya berlaku diluar pengetahuan ibu bapa, kerana itu juga ramai dikalangan ibu bapa yang sibuk mengumpat anak-anak orang lain dan tidak sedar untuk menjaga anak sendiri. Budaya begitu adalah rutin berlaku kepada sebahagian besar masyarakat dikampung.

Penyumbang kepada keberlakuan itu berpunca dari dakyah ceramah Pas yang suka mengata dan mengumpat pemimpin Umno sehingga masyarakat terpengaruh dan terbawa-bawa dengan budaya punah itu. Akibat suka mengata kepada orang lain juga akhirnya terkena batang hidung kita sendiri. Anda Mampu Mengubahnya..

5 comments:

  1. kaitan pergaduhan video tidak relevan dikaitkan dgn pemerintahan ulamak. hehe, tak pakai otak ke buat analisa??..nie analisa budok sekoloh..di mana tidak tahu sikap manusia dgn sistem pemerintahan? jika nak kait perlu teliti aspek lain..mmg tiada akal buat perbandingan..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuck u zemin!!!
      Hahahhahahaha...

      Delete
  2. doh lagu tu zemin,gapo hok bezokan negeri yg d perintah ulamak dgn tdak ulamak,kalu supo jah xdok guna,negeri pun mundur,baik pakoh dacing,berkecep bodo mu zemin

    ReplyDelete
  3. Ulamak?
    Hahahhahahaha....

    ReplyDelete
  4. Seronok tgk malay gaduh sama malay... teruskan...

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...