Video - Isu Fitnah APCO, RM 207 Billion Dan Altantuya Akhirnya Terbongkar

Kejahatan fitnah yang dilakukan oleh parti pembangkang dalam negara ini terhadap pemerintah Islam adalah sangat keterlaluan, namun perkara ini juga disebabkan sikap lembap pemimpin didalam kerajaan untuk menangani fitnah-fitnah ini secara keras dan tegas, ramai pemimpin dalam kerajaan tidak ada masa untuk hal-hal seperti ini kerana sibuk menangani masalah dalam perniagaan atau projek kepentingan peribadi masing-masing.

Biarpun isu-isu ini berjaya dibuktikan dan sudah tidak lagi dimainkan oleh pemimpin pembangkang, namun sejauh mana dapat dipastikan penerimaan rakyat terhadap bukti ini dapat mengatasi jumlah bilangan rakyat yang sebelum itu telah menerima berita fitnah berkenaan.

Ini kerana sebahagian besar rakyat yang terdedah dengan ceramah politik yang dianjurkan oleh pembangkang masih lagi bercakap mengenai hal ini dan seakan tidak mengetahui duduk perkara yang sebenar-benarnya.

Mungkinkah rakyat yang menyokong pembangkang dengan membawa berita fitnah seperti ini merasakan api neraka tidak akan membakar mereka kerana percaya syurga yang telah dijamin oleh Nik Aziz kepada mereka ? Anda Mampu Mengubahnya.
Bersumpah adalah sebahagian dari ajaran Islam, namun bersumpah juga bukan dapat dibuktikan 100peratus orang yang bersumpah itu adalah benar, akan tetapi jauh lagi tidak benar orang yang langsung tidak atau takut untuk bersumpah.

6 comments:

  1. Yg ini kite kene puji strategy pakatan haram krn rangkaian cytros, bloggers , media2 mrk dan juga pemimpin2 mrk akan sentiasa mengulangi tohmahan2 itu wlpon trbukti ia cuma fitnah rekayasa..

    .KRN DI PIHAK BN CUME SEKADAR MMBERI PENERANGAN ITUPON CUME DLM ALAM MAYA SAJE TZ BLOGGER PRO BN...PAK2 MENTERI N PEMIMPIN2 DOK 'SENYAP' MNGGENTEL TELOR...

    ReplyDelete
  2. Cyber trooper BN memamng maha lembab..ramai da caya semua cite tu..bagi mereka itu bukan fitnah..sebab cite yg di paparkan amat meyakinkan..Orang besar ramai ta tau internet, blog, emial, tweet, fb, appworld dan lain2 manakala peminpin pakatan semua tahu..itu bezanya ..

    ReplyDelete
  3. Raja fitnah sebenar adalah Anuwar Ibrahim. Tukang karut adalah Rafizi. Yang lain tukang sambut belaka. Merancang untuk merosakkan adalah lebih mudah dari merancang untuk membangunkan. PR dipilih oleh rakyat, dan mewakili rakyat diatas fundamental bebencian dan dendam. Bukan diatas landasan kesedaran, kasih sayang dan rasa patriotik terhadap bangsa, agama dan negara.

    Anuwar sedar dia akan dapat terus hidup didalam lumpur kebencian dan dendam. Semestinyalah perasaan tidak puas hati dipupuk berbanding perasaan kesyukuran, perasaan kasih digantikan dengan kebencian, hormat ditukar kepada biadap, pengorbanan dialih kepada pemberontakan, susu yang diberikan racun yang dihebahkan. Apa sahaja kebaikan dan jasa yang telah rakyat terima, yang ditimbulkan adalah keburukan dan pengkhianatan.

    Ini adalah kaedah dan ramuan kepada keruntuhan sesuatu bangsa, yang dibayangi tangan-tangan Yahudi dan kaum munafiq. Masyarakat sakit dan membarah dari dalam. Institusi keluarga, masyarakat, bangsa menjadi saperti kayu dimakan anai, luar elok reput didalam. Tanpa disedari kekuatan bangsa dan agama hilang begitu sahaja. Tiba saat akhir, tiang negara ini condong dan menyembah bumi, tapi sudah terlalu terlambat.

    Anuwar amat arif tentang kegelojohan bangsanya sendiri terhadap kuasa dan kekayaan. Putrajaya dijanjikan, wang emas disogok dan diumpan. Berbondong anak muda termasuk Azmin Ali, Nurul, Rafizi, ostad Bad, Azwandin dll menjadi perisai menahan dada. Dijanjikan kepada yang diluar negara harta rampasan perang yang tidak ternilai menunggu sebagai habuan. Dia adalah Raja Haloba.

    Saat rakyat marhaen menentukan masa depan semakin tiba, hanya menghitung hari. Hari-hari terakhir ini terbaiknya digunakan untuk muhasabah diri, melihat kepada kesilapan dan lari dari fitnah dan dajjal. Semoga keputusan yang diambil adalah untuk keberuntungan diri dan anak cucu dimasa hadapan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro, jgn ckp depa sibuk dgn bisnes sendiri sdgkn depa sibuk dgn urusan kerajaan dalm mentadbir dan dlm dan luar negara termasuk keluar masuk ngara utk meningkatkan ekonomi utk kesejahteraan rakyat jugak. memtadbir negara bukan semudah berckp. yg pihak sn dok ceramah hentam sn sini smbg ikut sdp mulut sbb depa bukan reti buat keja. ckp sng buat bukan sng weii. kita yg dok tadbir rumah tgg pun kdg tak berapa nk lukus.

      terima kasih malaysia

      Delete
    2. KEROSAKKAN DALAM UMNO PUN HANYALAH DISEBABKAN KEPALA OTAK TAIK BABI MCM ANONYMOUS 8.33 YANG HNYA RETI MENGIPAS,MEMBODEK DAN MENGAMPU SEPANJANG ZAMAN,INI BUKAN ZAMAN DULU LG NI BRO,INI ZAMAN PERLUKAN PERUBAHAN,DALAM UMNO NAK MAMPOS PUN MASIH NK MEMBODEK LAGI,AKU SYGKAN UMNO TP AKU TERLALU BENCI DGN PENGAMPU YG XDER HRGA DRI.T.KSH

      Delete
    3. Sebagai pencacai PR...aku rasa berbangga krn dlm sejarah melayu dan malaysia..belum pernah seorang pelakon lucah a.k.a mat liwat telah diumumkan sebagai PM.
      MERAKAMKAN SEKALUNG TAHNIAH BUAT BELIAU SEKELUARGA DAN PARA PENCACAI LGBT DAN PECINTA LUBANG TAIK..

      Dpd. AUWWW

      Delete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...