Video - Bukti YB DAP Kafir Harbi, Larang Bina Masjid, Hina Azan, Umat Islam WAJIB Perangi

Allahuakbar!!! Sedarkah kita umat Islam dimana bumi yang kita pijak ini ? Sedarkah sikap kita yang terlalu bertolak ansur menyebabkan segelintir antara masyarakat dalam negara kita menjadi semakin biadap bahkan terlampau kurang ajar apabila cuba mempertikaikan hak kebebasan beragama didalam sebuah negara yang agama rasminya merupakan agama kita yaitu ISLAM.

Sikap biadap kafir harbi YB DAP ini sama sekali tidak dapat untuk kita terima, dimana maruah kita umat Islam ? dimana jihad kita umat Islam ? Ada perkara kita boleh bertolak ansur, namun jika mengenai perkara agama, lebih-lebih lagi perkara yang pokok yaitu solat, jika ada pihak yang menentang dan memerangi kita, kita tidak ada pilihan selain WAJIB keatas kita untuk menegakkannya walau dengan apa jua cara sekalipun termasuk mewakafkan diri di medan jihad, dan jika gugurpun kita gugurnya sebagai syuhadat.

Kebiadapan puak kafir harbi ini mengalahkan puak kafir yang berada di negara bukan Islam contohnya seperti Amerika, di Amerika umat Islam boleh menunaikan solat di masjid, puak kafir disana lebih bertoleransi, tapi puak kafir ini nampaknya sengaja untuk mengkomuniskan kita dan mempertikaikan hak-hak kita umat Islam, apa boleh kita biarkan kebiadapan ini berterusan ?

Firman Allah dalam Surah Al-Kaafirun yang bermaksud:

“Katakanlah wahai Muhammad: Hai orang kafir! Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah. Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah. Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat. Dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat. Bagi kamu agama kamu, dan bagiku agamaku. (1-6)

Allah telah berfirman didalam surah al-Mumtahanah yang bermaksud:

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil musuhKu dan musuh kamu menjadi teman rapat, dengan cara kamu sampaikan kepada mereka (berita-berita rahsia orang-orang mukmin) dengan sebab hubungan baik dan kasih mesra yang ada di antara kamu dengan mereka, sedang mereka telah kufur ingkar terhadap kebenaran (Islam) yang sampai kepada kamu; mereka pula telah mengeluarkan Rasulullah (s.a.w) dan juga mengeluarkan kamu (dari Tanah Suci Makkah) disebabkan kamu beriman kepada Allah Tuhan kamu. (Janganlah kamu berbuat demikian) jika betul kamu keluar untuk berjihad pada jalanKu dan untuk mencari keredaanKu. (Tidak ada sebarang faedahnya) kamu mengadakan hubungan kasih mesra dengan mereka secara rahsia, sedang Aku amat mengetahui akan apa yang kamu rahsiakan dan apa yang kamu zahirkan. Dan (ingatlah), sesiapa di antara kamu yang melakukan perkara yang demikian, maka sesungguhnya telah sesatlah ia dari jalan yang betul. (1)

Jika mereka dapat menguasai kamu, nescaya mereka menjadi musuh yang membahayakan kamu, dan mereka akan membebaskan tangan mereka dan lidah mereka terhadap kamu dengan kejahatan, serta mereka suka kalaulah kamu juga menjadi kafir (seperti mereka). (2)

Allah tidak melarang kamu daripada berbuat baik dan berlaku adil kepada orang-orang yang tidak memerangi kamu kerana ugama (kamu), dan tidak mengeluarkan kamu dari kampung halaman kamu; sesungguhnya Allah mengasihi orang-orang yang berlaku adil. (8)

Sesungguhnya Allah hanyalah melarang kamu daripada menjadikan teman rapat orang-orang yang memerangi kamu kerana ugama (kamu), dan mengeluarkan kamu dari kampung halaman kamu, serta membantu (orang lain) untuk mengusir kamu. Dan (ingatlah), sesiapa yang menjadikan mereka teman rapat, maka mereka itulah orang-orang yang zalim. (9)


Justeru, kita sebagai umat Islam WAJIB berjihad didalam mempertahankan kesucian agama Islam daripada terus dirobek oleh puak-puak kuffar ini, maka sebelum kita berjihad di medan perang, berjihadlah kita dengan tidak memilih puak-puak kafir harbi ini untuk berkuasa dinegara kita, ketepikan dahulu soal ideologi politik, bahkan kita perlu pertahankan Islam dengan tidak memberi undi kepada puak ini sebagai pengajaran kepada puak-puak yang bersekongkol dengan mereka.

Biarpun ada sesetengah yang menganggap kita yang tak lebai ini hanyalah Islam baka, namun, DEMI ALLAH, Islam baka yang tak lebai ini juga bersedia untuk mempertahankan Islam dengan apa jua cara sekalipun dan akan memastikan agama Allah yaitu agama Islam akan terus tersebar, tertegak dan berkembang khasnya di tanahair yang tercinta ini. InsyaAllah mati kita bukan mati sebagai jahiliyyah. Anda Mampu Mengubahnya.

Apakah kita yang HAK perlu tunduk merayu kepada yang batil

15 comments:

  1. Pukimak Haramjadah punya cina!!

    ReplyDelete
  2. sebab itu kita sesama islam walaupun berlainan ideologi politik tetap bersatu atas dasar islam dan perangi org-org kafir yg taksub seperti diatas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu!! Yang perlu kita tangani sekarang ialah Melayu/Islam Munafik yang menjadi Barua kapada Cina Kafir Harbi Bangsat DAP Kominis itu sendiri!!

      Cina Bangsat ni suka kalau Melayu/Islam bergadoh sesama sendiri lalu mereka bersatu mengambil kesempatan untuk berkuasa.

      Besatu lah Kita Melayu/Islam demi Agama, Bangsa dan Negara. Tinggalkanlah Pemimpin Parti Islam Munafik dan PKR Parti maksiat!!

      Delete
  3. kepala bapak dia mau tidoq pn susah sbb azan...apa azan tu melalut smpai 10-20 minit ka?azan 5minit pn tak sampai...yg lg pn azan bukan mai hentam waktu..ikut waktu tersusun apa..bab anjing umah dia dok mnyalak mlm2 buta tak ikut waktu tu ok plak..tak rsa ganguan plak...pastu alih psl isu parking, kalau cina babi tu babi jugak...menate btoi....

    ReplyDelete
  4. Haramjadah terkutuk punya cina sial!!!

    ReplyDelete
  5. go to hell cina dap

    ReplyDelete
  6. Bersatulah pas dgn UMno. Pas keluar je pakatan daripada china komunis DAP. Hancur Melayu jika DAP dapat kuasa. Tengok apa dah jadi di Penang. Allahuakbar.

    ReplyDelete
  7. Orang melayu bukan spt orang palestin yg tegas & keras terhadap musuh Islam sebagaimana diperintahkan dlm AQ. sebaliknya orang melayu dlm PR memutar-belitkan ayat AQ utk membolehkannya bersekutu dgn kafir harbi DAP(kafir yg jelaS nyata membenci & berhasrat mengusir umat Islam dari kg halamannya). Skrg mereka semakin galak kerana adanya sokongan dari melayu bangsat pengkhinat bangsa & ugama memehak kpd mereka. Orang melayu tidak sepatutnya mengharap undi (budi) kafir utk memerintah kerana mereka akan menuntut balasan sedangkan sebesar-besar budi melayu membenarkan mereka tinggal aman dibumi bertuah ini mereka tak pernah kenang malah kekadang dicaci maki pula. Jika PR menang, samada aman atau huru-hara, maka selangkah kehadapan lagilah kafir akan memerintah kita. Melayu bersatulah dibawah BN, sekurangnya terbantutlah juga agenda mereka walaupun tak dapat disekat sepenuhnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Golongan tali barut musuh melayu islam Sudah ada sejak zaman penjajah,org2 munafik yg bertopeng rupa islam, tapi sebenarnya laknatullah!!

      Delete
  8. kesayangan nik aziz oiii cina dap ni....

    ReplyDelete
  9. PERINGATAN SEBELUM MENGUNDI:

    MELAYU BERPECAH, MELAYU AKAN RUGI. KALAU SUKA BERDEMONSTRASI, NANTI YANG AKAN MATI ADALAH UMAT MELAYU DAN PASUKAN KEAMANAN MELAYU.

    PENGANJUR DEMONSTRASI TIDAK AKAN MATI SEBAB MEREKA DUDUK JAUH-JAUH, RAKYAT JUA AKHIRNYA JADI TERBUAI, GHAIRAH, MELAMPAU,CEDERA DAN MATI.

    MELAYU HARUS KEMBALI BERSATU DALAM BARISAN YANG KUAT KERANA BILA MELAYU LEMAH DAN BERPECAH, MUSUH AKAN BERSORAK. NEGARA KECIL SINGAPURA SEDANG MENUNGGU AKAN BERTEPUK TANGAN.

    INILAH NEGARA ISLAM CONTOH SELURUH DUNIA,OLEH ITU BANGSA MELAYU WAJIB BERSATU ATAS RASA KESYURUKAN NIKMAT DAN RAHMAT ILAHI DIBAWAH BARISAN NASIONAL. KALAU ADA YANG TIDAK KENA DENGAN TINDAK TANDUK BARISAN NASIONAL, PARTI KOMPONENNYA DAN PEMIMPINNYA, KITA WAJAR BETULKAN SELEPAS INI.

    UNDI BARISAN NASIONAL ATAS RASA KESYUKURAN..!!!

    ReplyDelete
  10. Kafir begitulah yg dijadikan kawan dan teman, dan dibela oleh PAS. Bila ditegur, menyerang semula, balik balik dikatanya Melayu UMNO lbh teruk krn menolak hudud. Itu ajelah modal mrk. Musykil memikir, ust ust mrk belajar dulu dan mengaji, mengaji agama apa ya ?

    ReplyDelete
  11. bangang kene mintak izin dgn cina plk.. ni y bt aku geram bah, mau tumbuk2 saja Dap ni..

    ReplyDelete
  12. penjelasan kepada isu YB DAP iaitu Jimmy Wong yang menghina azan, oleh Irwan Amsah di : http://www.youtube.com/watch?v=I4ePVOThAOQ

    Irwan Amsah ialah salah seorang wakil penduduk Bandar Sri Indah (Tawau) yang terlibat dalam perbincangan bersama YB Jimmy Wong.

    Fakta :
    a) isu utama ialah pembinaan masjid. Isu ini sudah selesai dan masjid sedang dibina.
    b) penduduk non-muslim tidak bantah bina masjid, sebaliknya bantah penggunaan tapak open space yg dimiliki bersama
    c) tidak timbul isu hina azan. kata-kata YB DAP itu adalah luahan perasaan jiran2 non-muslim yg sudah dimaklumi oleh penduduk islam

    ReplyDelete
  13. puok2 umno ni mmg x sedar diri....pemimpin yg korup dijunjung tahi....mu semua keno tipu....org cina cerdik x sanggup sekongkol dan junjung tahi pemimpin yg byk terlibat dgn masalah....ini terbukti....puok mu ni keras hati dok lagi sokong ...bo la wei....busuk sampai ke usus ....buto ko??

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...