Tragis Dan Zalim !!! Ketua Srikandi PKR Dipijak Dikepala Pecah Usus

Hasutan demi hasutan dan pembohongan demi pembohongan yang dilakukan pembangkang terhadap kerajaan semakin bermaharajalela, pemfitnah baru sentiasa dihasilkan pembangkang. Terbaru Ketua Srikandi Pkr, Siti Aishah Shaik Ismail dilihat semakin lantang memfitnah akibat dari tiada tindakan diambil keatas beliau, memasuki setiap perlampungan dengan membawa berita fitnah itu mengundang kepercayaan rakyat terhadap kata-kata beliau.

Akibat cerita berbentuk fitnah yang disebarkan beliau maka difikirkan wajar tajuk diatas untuk diletakkan bagi memperlihatkan situasi menghadapi kenyataan fitnah dan cerita yang ditokok tambah. Tidak dinafikan mungkin sebahagian ada benarnya, itu sebab juga tiada tindakan diambil, cuma ada satu dua perkara yang didalam pengetahuan umum juga cuba untuk dibohongi oleh beliau. Memperbodohkan rakyat menjadi amalan biasa pembangkang.

Demontrasi yang berlaku di Kelantan sebelum ini didakwa beliau seramai 5 orang rakyat yang menuntut royalti pecah kepala akibat dipukul oleh agen suruhan Umno yaitu Perkasa, sedangkan apa yang berlaku hanyalah 3 orang yang terlibat dan hanya seorang sahaja yang pecah kepala. Bila disebut begitu apa yang rakyat akan rasa ? Tidakkah rakyat akan merasa benci dan meluat-luat dengan tindakan Umno itu ? Tapi kalau berita tu sungguh tak der masalah, yang menjadi masalahnya perkara itu tidak berlaku sebagaimana yang disebut beliau .

Begitu juga berkenaan dengan hutang negara, dalam masa 20 hari sahaja peningkatan hutang yang disebut beliau sebanyak RM144 Billion, pada 26 Jun ketika berceramah di Perak beliau menyebut hutang negara ialah sebanyak RM456 Billion, dan pada 15 Julai semasa berceramah di Bachok Kelantan jumlah yang disebut meningkat kepada RM600 Billion yang bersamaan RM 7.2 Billion sehari. Benarkah begitu ? Mungkin ada yang lebih pakar dan berhak untuk menjawabnya.

Bagaimanapun ceramah-ceramah pembangkang sekarang ini yang cukup agresif mampu mempengaruhi rakyat jika tidak ada sebarang alternatif dari jentera BN untuk menjelaskan semula perkara sebenar kepada rakyat. Laporan penuh ada pada klipvideo dibawah...Anda Mampu Mengubahnya..

5 comments:

  1. hahahaha nak jelas apa bro..pemimpin umno dah hidup selesa dan senang lenang...buat apa nak fikir tentang rakyat!!!

    ReplyDelete
  2. sesuai lah dengan parti dajjal yang dia anuti tu kaki fitnah kaki hasut.

    ReplyDelete
  3. ELOK MASA TENGAH DOK FITNAH TU, DI PANAH PETIR AJER...

    ReplyDelete
  4. Ketua sri kandi PkR cukup lantang n tlalu biadap sbgi seorg islam mlayu..tau kah anda perasit2 yg memecah belahkn rakyat d asuh oleh yahudi?..
    PAS cuma kambing htam shja..

    ReplyDelete
  5. Sahih betina nh ajen yahudi..masuk akal ke btina nh hasut org kampung katany dlm slh 1 cramah ny..
    Lim guan eng masuk kampung bg gj pd penghafal2 al-quran?...
    Jgn tlalu brani bmain dgn Agama!

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...