Lepas Isu Sang Saka Kini Logo Kementerian Pula Didakwa Ada Kaitan Dengan Yahudi

Jika sebelum ini timbul mengenai bendera Sang Saka untuk digantikan dengan jalur gemilang, dan sebelum dari itu juga pejuang kemerdekaan sebenar dikatakan komunis, kini cop mohor kerajaan pula dijadikan isu sebagai menyerupai lambang Yahudi sebagaimana yang dilaporkan oleh Harakah pada keratan dibawah

Apabila kerajaan dilihat hampir sempurna sehingga tidak ada isu-isu penting hendak dibangkitkan, maka isu-isu sebeginilah pula yang akan timbul dan mereka tidak akan puas sekiranya tidak dapat membangkang, jadi tidak hairanlah kalau singa dengan harimau pun tidak dapat lagi nak dibezakan. Isu-isu sebegini jika sekalipun benarnya namun setiap pihak ada hujah mereka yang tersendiri sepertimana contohnya bendera Sang Saka yang dikatakan bendera asal negara ini, mungkin pihak yang tidak bersetuju akan mengatakan bendera Sang Saka itu juga adalah diciplak dari penjajah Belanda.

Ini kerana ia menyerupai bendera Belanda sebelum dibuang jalur biru dan ditambah bulan sabit dan bintang, bulan sabit dan bintang itu sendiripun menyerupai lambang freemason, so pi mai pi mai tang tu lah jugak, dan negara tidak akan aman selagimana wujudnya umat yang tidak tahu bersyukur dan senang dipergunakan oleh musuh-musuh Islam bagai mencapai agenda mereka, oleh itu sedarlah Anda Mampu Mengubahnya.



Gk hisap rokok Surya jer, conform xder lambang Yahudi



2 comments:

  1. Kepada Saudara-saudara dan Saudari-saudari yang hormati sekian,

    Bahawa saya, peguam Yip Jiun Hann, Pemuda MCA Gombak seorang anak Yip Kum Fook ingin bertanya mengapa orang ramai begitu dengki bapa saya beristeri lebih dari tiga? Ini sebuah Negeri demokrasi, dia mahu sepuluh isteri pun hak dia sendiri, sekiranya dia bolih bertanggujawab.

    Demi Islam pun bolih berkahwin lebih daripada empat perempuan. Saya harap orang ramai berfaham dan jangan bodoh.

    Kalau semua mahu cabar demokrasi dan hak asasi, orang ramai bolih bertanya pada YB Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak and Pengurusi MCA Malaysia Datuk Dr. Chua Soi Lek, kerana memperbuatan mereka sama dengan bapa saya.
    Yang benar

    Pemuda MCA Gombak
    Sdr. Yip Jiun Hann

    REPLY

    Anon 19:31 @Yip Jiun Hann. saya pekenal saya diri sendiri nama seorang lawyer jugak Marapoo a/l Tanyasapa. Ini orang Malaysia juga ada busybody takdak mau respeck sama demokrasi dak hak-hak kemanusiaan. Saya punya appa juga ada kawin 9 kali estet juga buat. Itu saya punya appa kasi bilang ini Malaysia duduk banyak freedom apa..India, Cina , Malayu juga boleh kasi kawin.Tapi itu Islam kasi kawin Ampat saja Mr.Yip, takda kasi lebih. Tuhan Alah cakap dalam Kitab Kuran kasi kawin satoo,duaa,tigaa, ampaaat. Tapi itu jam kaloo takda bole kontrol mari, angkat satoo jugak Mr Yip. You itu jam angkat Loyer mana ounya tempat?? Univesiti TonSan mana?? Mr.Yip itu main belakang mari pun sini undang2 Malaysia takda kasi macam isteri juga. Itu main banyak2 belakang nanti tabley kira macam you punya bapak loo. Ayoo yoo dey

    http://medantempurkedah.blogspot.com/2012/07/kebodohan-suara-keadilan-persoal-kenapa.html

    ReplyDelete
  2. Salam...

    Aku nak minta tolong sket....Tolong KAJI SEJARAH DENGAN LEBIH MENDALAM. Logo persekutuan negara kita tu bukan sebarang logo. Jangan terus buat kesimpulan dgn membabi buta. Jgn cepat percaya pendapat manusia2 bodoh di luar sana. Lambang harimau 2 ekor tu melambangkan BANGSA MELAYU. Bangsa Melayu yg terkenal dgn ilmu persilatan & kekuatan kerajaan Melayu, lebih dikenali tamadun Asia yg lain dgn nama BANGSA HARIMAU, atau dlm bahasa Sanskrit, WANGSA. Jgn kaitkan dgn Yahudi laknatullah tu. Kita sendiri pun dah byk kali terikut2 dgn 'jarum' Yahudi. T.Q -Wassalam-

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...