Video - Bodyguard Anwar Dalam Posisi Cubaan Menembak Rakyat





Anwar dah mula tunjuk ganas, itu baru ada pengawal peribadi, bagaimana kalau Anwar ada polis ada tentera ? Kononkan sekejap kalau Anwar jadi PM  dan rakyat keluar buat demontrasi,  apa yang Anwar akan arahkan polis untuk menghalang rakyat....Tembak ??? mamposss.....

Itulah sikap Anwar yang sebenarnya, kalaulah polis yang acukan pistol sedemikian dan punyai bukti gambar serta video seperti diatas, masaklah Najib kena, seluruh negara dijajanya cerita ini...Hebat betul Anwar punya bodyguard ni...Inilah rupanya samseng paling jahanam yang Anwar selalu sebutkan itu, adakah gerombolan samseng ini yang nak tadbir Malaysia ? Haramkanlah tangan dari memangkahnya untuk keselamatn dunia dan akhirat.

Belum apa-apa lagi dah tunjuk belang , tak timbul soal nak pertahan diri, dapat disaksikan dalam video tu dimana kelihatan budak lelaki melayu melarikan diri tanpa memandang kearah belakang, namun Bodyguard Anwar didalam posisi sedia untuk menembaknya, dan ini boleh diklasifikasikan sebagai kes cubaan gerombolan Anwar  membunuh rakyat.

Apakah kerajaan dan pihak polis boleh berkompromi dengan kes sedemikian ? kita boleh terima sekiranya semasa bodyguard Anwar acu pistol itu rakyat punyai senjata dan dalam keadaan cuba mengancam beliau,  so kita boleh terima sebagai langkah mempertahankan dirinya. Isu ini perlu dipalu sebaik mungkin bagi memperlihatkan kepada rakyat siapa sebenarnya samseng yang selalu diungkapkan oleh Anwar.

PRU 13 ini adalah masa depan Anwar Ibrahim dan tuntutan hajat segala dendam yang terkesumat dihatinya, apa saja boleh berlaku dan akan dilakukannya demi melangsaikan tuntutan hajat dendamnya itu, wajahnya yang semakin pudar tanpa seri  punyai 1001 kebarangkalian yang tidak terjangka...Anda Mampu Mengubahnya...

Sumber gambar dan video selanjutnya Jiwa Paradox

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...