Isu Syiah: Pas Buat Serangan Balas Terhadap @Zahid_Hamidi Dengan 21 Artikel Dan 1 Video Jawa

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi benar-benar membuatkan golongan Syiah didalam Pas bagai cacing kepanasan, sehinggakan lidah rasmi Pas yaitu Harakah dilihat berhempas pulas dengan menerbitkan 21 artikel atau 5 artikel sehari bermula dari 08 Disember sehingga 12 Disember, rujuk disini, ianya semata-mata untuk menangkis dakwaan Zahid berhubung Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu yang dibuktikan berfahaman syiah.

Tidak cukup dengan artikel, media online rasmi parti itu, TVPas turut menerbitkan semula wayang gambar zaman Soekarno dengan harapan ia mampu menjejaskan kewarganegaraan Zahid, biarpun terlalu lucu dan langsung tidak ada kaitan dengan syiah, Video yang diberi tajuk 'Zahid Balik Kampung' yang memaparkan Zahid ketika ditemubual oleh stesen TV Indonesia bertutur dalam dialek jawa itu boleh digunakan sebagai senjata menyerang Zahid.

Nampaknya Pas begitu ketandusan idea dalam isu syiah ini hingga tak sedar membodohkan diri  apabila menyerang balas Zahid dengan isu jawa. Seolah-olah pada fikiran Pas jawa itu lebih sesat dari syiah. Hahahahahaha. Anda Mampu Mengubahnya.

Kenapa Pas terlalu gelabah ? Tak betul ??? Samanlah !!!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...