Anwar Terselamat Dari Cubaan Meliwat Apabila Pintu Bilik Hotel Gagal Dipecahkan Suspek

KOTA BHARU - Keadaan tidak selamat berada di Kelantan dizahirkan oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan mendakwa berlakunya beberapa insiden buruk menimpa beliau setiap kali berada dinegeri itu, selain bas yang digunakan beliau bersama gerombolannya  disimbah cat dan cermin depan dipecahkan awal pagi tadi, bilik hotel penginapannya juga didakwa cuba 'diceroboh' pihak tertentu.

Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Kelantan, Mohammad Azihan Che Seman berkata, pihaknya mendapat maklumat itu ketika mengadakan pertemuan dengan Anwar pagi tadi.

"Kita cukup kesal dengan kejadian yang tidak bertanggungjawab ini dan berharap berkuasa mengambil tindakan tegas,"

Bagaimanapun belum jelas motif dan bagaimana cubaan ceroboh itu dilakukan. Sehubungan itu kata Azihan, pihaknya akan membuat laporan polis di sini.

Apapun yang berlaku itu kita andaikan ianya benar berlaku, mungkin cubaan pihak tertentu ingin memecah masuk ke bilik hotel itu bertujuan meliwat Anwar kerana dikatakan beliau amat gemar dengan adegan liwat meliwat.

Bagaimanapun dalam hal ini pihak Polis perlu bertindak dan membuktikan bahawa selain dari membanteras jenayah terhadap rakyat yang sememangnya sudah terbukti, PDRM yang dibayar gaji itu juga perlu mengambil tindakan yang sama dalam kes ini bagi memastikan keselamatan Abang 'War'  selamat sentiasa.

Memanglah jika diikutkan dengan karenah Abang 'War' ini tentunya pihak PDRM tidak terlayan, banyak sangat songehnya, dulupun dia kata kena suntik dengan racun 'Mek Senik' atau sejenis racun tikus munduk yang kuat menipu, namun sehingga hari ini masih lagi sihat walafiat, tapi untuk kes ini PDRM sila pastikan penjenayah yang nak meliwat Anwar itu tertangkap dan diserahkan kepada Anwar bagi Anwar melaksanakan hukuman sama seperti yang telah dilakukannya sebelum ini.

Usaha memburukkan PDRM dengan memberi persepsi seolah-olah PDRM tak buat kerja itu perlu diberi perhatian yang serius, lebih-lebih lagi ianya tercuit kait dengan satu berita Sinar Harian yang bertajuk "Najib: BN perlu 'sekatan politik' lawan Road To Putarajaya Pakatan" yang legarannya seiiring dengan apa yang ditimbulkan oleh Anwar,

Sehubungan dengan itu PDRM perlu menyegerakan siasatan berkaitan kes tersebut, senang sahaja, hotel mana Anwar tinggal, setiap hotel semuanya dilengkapi CCTV, dan tak perlulah Gk ibarat nak ajar itik berenang, kerana kita yakin kemampuan anggota PDRM ini. Cuma kita harap kes ini disegerakan bagi membuktikan apa sebenarnya yang berlaku itu...Anda Mampu Mengubahnya...

2 comments:

  1. tak pasal pasal kenyataan tok jip akan dispin spt mana kenyatan tun m tempoh hari.....dorang pakal putar belit kenyataan orang lain tu.!!hehe..aperpun pembangkang hancur lebih baik!!!!

    ReplyDelete
  2. Kepada Saudara-saudara dan Saudari-saudari yang hormati sekian,

    Bahawa saya, peguam Yip Jiun Hann, Pemuda MCA Gombak seorang anak Yip Kum Fook(MCA GOMBAK) ingin bertanya mengapa orang ramai begitu dengki bapa saya beristeri lebih dari tiga? Ini sebuah Negeri demokrasi, dia mahu sepuluh isteri pun hak dia sendiri, sekiranya dia bolih bertanggujawab.

    Demi Islam pun bolih berkahwin lebih daripada empat perempuan. Saya harap orang ramai berfaham dan jangan bodoh.

    Kalau semua mahu cabar demokrasi dan hak asasi, orang ramai bolih bertanya pada YB Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak and Pengurusi MCA Malaysia Datuk Dr. Chua Soi Lek, kerana memperbuatan mereka sama dengan bapa saya.
    Yang benar

    Pemuda MCA Gombak
    Sdr. Yip Jiun Hann

    REPLY

    Anon 19:31 @Yip Jiun Hann. saya pekenal saya diri sendiri nama seorang lawyer jugak Marapoo a/l Tanyasapa. Ini orang Malaysia juga ada busybody takdak mau respeck sama demokrasi dak hak-hak kemanusiaan. Saya punya appa juga ada kawin 9 kali estet juga buat. Itu saya punya appa kasi bilang ini Malaysia duduk banyak freedom apa..India, Cina , Malayu juga boleh kasi kawin.Tapi itu Islam kasi kawin Ampat saja Mr.Yip, takda kasi lebih. Tuhan Alah cakap dalam Kitab Kuran kasi kawin satoo,duaa,tigaa, ampaaat. Tapi itu jam kaloo takda bole kontrol mari, angkat satoo jugak Mr Yip. You itu jam angkat Loyer mana ounya tempat?? Univesiti TonSan mana?? Mr.Yip itu main belakang mari pun sini undang2 Malaysia takda kasi macam isteri juga. Itu main banyak2 belakang nanti tabley kira macam you punya bapak loo. Ayoo yoo dey

    http://medantempurkedah.blogspot.com/2012/07/kebodohan-suara-keadilan-persoal-kenapa.html

    TOLONG-LAH HANTA MESSAJ INI UNTUK SEMUA...DAN UNTUK SELAMAT-KAN MALAYSIA KAMI....

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...