Kadir - 'Malaysia Ni Kekasih Allah, Jadi Saya Minta Jihad Ini Bermula'

"Malaysia ni kekasih Allah SWT, segala-galanya ada tuan-tuan dan puan-puan, jadi saya mintalah jihad ini bermula", kata  Kadir Sheikh Fadzil.

Sebelum ini beliau mengatakan mendengar suara Allah Taala, namun menerusi komen-komen penyokong Pakatan Rakyat, kata-kata Kadir itu merujuk kepada 'seolah-olah' dan ada juga yang mengatakan bahawa "Bila kita baca AlQuran. kita seolah-olah berbicara dgn Allah S.W.T, " sememangnya mereka memang kreatif  untuk membela apa sahaja demi Putrajaya.

Namun jika Tun Mahathir yang sebut, bukan main lagi dicaci dan dimakinya, sebagaimana isu syaitan dan malaikat yang digambarkan oleh Tun M, sampai hari ini mereka masih duk jaja cerita itu.

Dakwaan Kadir bahawa Malaysia merupakan kekasih Allah juga pelajaran yang baru kita dengar dan akan dapat kita lihat bagaimana mereka membela Kadir. Anda Mampu Mengubahnya.
Daripada  Malaysia negara Islam, Kadir dah upgrade Malaysia Kekasih Allah

6 comments:

  1. kadir perang, rambut perang otak pun perang. kerja dgn umno hidup senang tapi oleh kerana nafsu tamak, apa yg dia dapat semuanya rasa kurang. kini dah jadi pembangkang niat nak lawan dan menyerang tapi hidup dia sendiri jadi lintang pukang. nama Allah dijadikan sandaran niat nak jadi pemerintah tauladan, semua pemerintah umno dia salahkan.rupanya2 dia yg bangang...

    ReplyDelete
  2. Mamak gile ..

    ReplyDelete
  3. Disebabkan Malaysia ada semua ... aman makmur maka beria2 sangat mereka nak rampas kuasa supaya segala peluang keuntungan diri akan dapat dirembat oleh puak2 mereka ni....
    Nampak sangat mereka GILE KUASA!!!!

    ReplyDelete
  4. Siapa tak kenal Kadir Mamak ketika didalam kabinet BN suatu masa dulu ? Banyak aktiviti dia yang memberi masalah kepada kerajaan BN suatu masa dulu. Jawatan Menteri Perlancungan macam dah jadi Menteri Perlacuran. Hasi1 dari situ diada bina Istana yang mengalahkan Istana Raja-raja Melayu besar dan mewahnya di Baling Kedah. Dia juga bila hotel esklusif di Langkawi dan berbagai-bagai lagi. Dah susahkan kerajaan hingga terfitnah, masih makan hasil2 yang shubhat, lani ceritanya suruh jihat. Itu bukan Jihat tapi Jahat namanya.

    ReplyDelete
  5. si-gila akhir zaman.

    ReplyDelete
  6. apa kau merepek ni labu......

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...