MP Pas Dan Gobala Nafi Tuduhan PKR, Cermin Bas, Pintu Hotel Dan Temberang Hampir Pecah

Ahli Parlimen Pas kawasan Kota Bharu Datuk Wan Rahim Wan Abdullah ketika ditanya oleh beberapa rakyat Kelantan menerusi Facebook berkaitan kelulusan tanah di Gua Musang oleh Kerajaan Kelantan kepada bekas Ahli Parlimen PKR Padang Serai N.Gobalakrishnan sepertimana yang didakwa oleh PKR sebelum ini memberi tiga jawapan yang boleh diibaratkan 'Ditelan mati anak, di 'kehek' (dibuang) mati emak' sebagaimana lampiran dibawah.



Apakah benar dakwaan PKR itu ? 
Pajakan yang bagaimana atau dengan siapa jika wujudnya orang ke tiga ? 
Berapa lama pajakan tersebut, 99 atau 999 tahun dsbnya?
Kenapa isu ini seperti disorok dari pengetahuan rakyat Kelantan yang percaya undi Pas dapat pahala ?

Bagaimanapun, Gobalakrishnan menafikan menerima wang berjumlah RM1.4 juta seperti yang didakwa Saifuddin. Malah beliau turut bersedia disiasat oleh pihak berkuasa berhubung dakwaan berkenaan.

"Saya sedia untuk disiasat pada bila-bila masa. Saya tidak pernah menerima apa-apa bayaran berjumlah RM1.4 juta daripada mana-mana pihak seperti yang dikatakan mereka.

"Anda boleh periksa tandatangan saya, malah saya tak ada tunaikan apa-apa cek lagi pada tahun ini," katanya.

Menurutnya lagi, syarikat Embun Megah Sdn Bhd yang dimaksudkan Saifuddin bukan miliknya.

"Syarikat itu bukan milik saya, sebaliknya keluarga saya mempunyai kepentingan di dalamnya, bukan saya," katanya.

Bagaimana status isu tersebut ? Apakah ianya sekadar fitnah dari PKR atau pembohongan Pas kepada rakyat Kelantan ? Isu ini perlu dijelaskan bagi membuktikan dakwaan yang pernah dibuat itu,

Adakah dakwaan cermin bas pecah dan pintu bilik hotel tempat penginapan  Anwar Ibrahim yang dikatakan cuba diceroboh itu juga hanyalah dongengan yang akan berlalu pergi seperti isu ini dan isu disuntik racun 'arsenik' !. Sama-sama kita nantikan terbongkarnya usaha pakatan-pakatan jahat dan agendanya yang rakuskan kuasa sehingga sanggup menggadaikan bangsa dan menghancurkan negara ? Anda Mampu Mengubanya.....

2 comments:

  1. pembohongan selalu kantoi.....apa sahaja balaci PR dan diri buat pd diri dan puaknya...salahkan dan tuduh pihak lain yg buat!!!..mainnan dan tuduhan tahap gampang-bangangan!!!

    terang lagi bersuluh....kegagalan dan betapa porak peranda dalaman parti dan penganut parti PR walhal betapi gembira dan berjaya dgn cemerlangnya pihak
    BN serta pemimpin dan akar umbinya ..tanpa segan silu cipta isu yg pasti KANTOII..tak menjadi!!!!

    ReplyDelete
  2. Kepada Saudara-saudara dan Saudari-saudari yang hormati sekian,

    Bahawa saya, peguam Yip Jiun Hann, Pemuda MCA Gombak seorang anak Yip Kum Fook(MCA GOMBAK) ingin bertanya mengapa orang ramai begitu dengki bapa saya beristeri lebih dari tiga? Ini sebuah Negeri demokrasi, dia mahu sepuluh isteri pun hak dia sendiri, sekiranya dia bolih bertanggujawab.

    Demi Islam pun bolih berkahwin lebih daripada empat perempuan. Saya harap orang ramai berfaham dan jangan bodoh.

    Kalau semua mahu cabar demokrasi dan hak asasi, orang ramai bolih bertanya pada YB Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak and Pengurusi MCA Malaysia Datuk Dr. Chua Soi Lek, kerana memperbuatan mereka sama dengan bapa saya.
    Yang benar

    Pemuda MCA Gombak
    Sdr. Yip Jiun Hann

    REPLY

    Anon 19:31 @Yip Jiun Hann. saya pekenal saya diri sendiri nama seorang lawyer jugak Marapoo a/l Tanyasapa. Ini orang Malaysia juga ada busybody takdak mau respeck sama demokrasi dak hak-hak kemanusiaan. Saya punya appa juga ada kawin 9 kali estet juga buat. Itu saya punya appa kasi bilang ini Malaysia duduk banyak freedom apa..India, Cina , Malayu juga boleh kasi kawin.Tapi itu Islam kasi kawin Ampat saja Mr.Yip, takda kasi lebih. Tuhan Alah cakap dalam Kitab Kuran kasi kawin satoo,duaa,tigaa, ampaaat. Tapi itu jam kaloo takda bole kontrol mari, angkat satoo jugak Mr Yip. You itu jam angkat Loyer mana ounya tempat?? Univesiti TonSan mana?? Mr.Yip itu main belakang mari pun sini undang2 Malaysia takda kasi macam isteri juga. Itu main banyak2 belakang nanti tabley kira macam you punya bapak loo. Ayoo yoo dey

    http://medantempurkedah.blogspot.com/2012/07/kebodohan-suara-keadilan-persoal-kenapa.html

    TOLONG-LAH HANTA MESSAJ INI UNTUK SEMUA...DAN UNTUK SELAMAT-KAN MALAYSIA KAMI....

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...