Pengajaran - Bunuh Atau Balun Sampai Lembik ?

Penghinaan terhadap Islam semakin ketara, dengan mudahnya Allah tuhan yang Esa dan Nabi Muhammad yang dikasihi dihina sedemikian rupa oleh dajal yang tidak layak untuk hidup, kepada umat Islam yang punyai tahap kesabaran yang tinggi walaupun melihat satu penghinaan yang dasyat sekali itu berlaku, diminta lebih baik diam daripada mengeluarkan kata-kata sabar anda, ini kerana sabar didalam Islam punyai tara dan batasnya, jika semuanya sabar maka tidak akan berlakulah perang uhud, perang badar dsbnya.

Kebaculan yang ada pada diri hendaklah dibuang jika ia melibatkan kehormatan agama, sikap bersabar tidak bertempat hanya akan membuatkan syaitan-syaitan ini semakin besar kepala dengan sewenang-wenangnya boleh menghina, mencaci dan memaki agama suci yang menjadi anutan masyarakat yang asal lagi hak dalam negara ini. Seruan supaya umat Islam bersatu sudah lama diseru, maka dengan ini tauladankan syaitan ini supaya menjadi pengajaran kepada orang lain. Jangan biasakan diri kita umat Islam untuk mendengar penghinaan seperti itu, tidak ada gunanya untuk simpan manusia-manusia biadap yang mencetuskan ketegangan agama dalam negara ini.


Tak kira siapa pun syaitan ini, sokong MIC ke, DAP ke itu bukan soalnya, kita akan tengok juga siapa atau pemimpin mana yang akan mempertahan syaitan ini, kita tidak memusuhi Hindu, juga tidak memusuhi kaum India, tapi kita mengancam syaitan ini serta mereka yang bersekongkol mempertahankannya. Kita umat Islam boleh lihat juga samada kerajaan yang memerintah pada hari ini layak ataupun tidak untuk menjaga kesucian agama Islam, jika tidak ada sebarang tindakan keras yang setimpal dengan penghinaan itu, maka kerajaan yang ada pada hari ini sudah tidak layak lagi untuk dipilih mentadbir negara.

Ketika inilah kita ingin lihat pembelaan dari NGO Islam terhadap agama Islam, Ayahnda ke, Abang Long ke dialu-alukan untuk fikirkan tindakan yang patut dan setimpal, sudah jadi adat dunia hari ini asal bergerak saja semuanya memerlukan belanja, justeru itu kita turut mengalu-alukan kepada mereka yang berkenaan dan layak supaya melancarkan tabung derma untuk sama-sama kita menyumbangnya dalam usaha kita mempertahankan Islam dari terus dihina. Setakat bersabar dan berdoa ia tidak akan kemana. Anda Mampu Mengubahnya. Takbirrrrrr !!!

8 comments:

  1. kasi potong keling haram jadah

    ReplyDelete
  2. Ni sume pasal Dapig celakalah,pemimpin Dapig yg ajar mereka ni biadap,memang celaka punya paria.tak pasal2 pi hina agama org buat apa,bangang btulah kling ni

    ReplyDelete
  3. Kepada orng2 hindu bukakan minda anda,sewajarnyakah saudara seagama anda menghina ugama Islam kami?Kami tidak pernah mengajar dan bersetuju sekiranya ada orang islam mengeluarkan kata2 bertahap lucah kepada dewa atau tuhan Ganesh anda. Lalu apa hukuman yng terbaik sebenarnya untuk paria bernama Gopinath a/l Jayaratnam? Kerana dia telah mencucuh api!

    ReplyDelete
  4. dapat tangkap keling ni sunatkan eja...baru dia rasa akibat menghina agama orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh lah sunat biasa, mungkin lebih kan 1/2 inci lagi

      Delete
  5. Keris Bersilang9/26/2012 12:02 PM

    Ancaman ini termasuk terhadap pemimpin Kafir Harbi dan manusia yang berlabel Islam tapi menjadi talibarut Kafir Harbi.

    ReplyDelete
  6. Kebangkitan Islam dari Timur itu pada pendapat saya akan muncul bukannya melalui pemerangan ke atas Agama2 yang lain. Sebaliknya saya berpendapat / berkeyakinan kebangkitan itu lebih berbentuk kepada penerimaan dan penghayatan Islam yang bersifat "massive" daripada non-muslim. Apabila era kebangkitan tersebut semakin hampir, maka strategi/kejahatan yahudi juga akan memasuki suatu fasa yang baru bagi tujuan mengekang kebangkitan tersebut. Seperti yang saya nyatakan sebelum ini, Rasulullah mengembangkan syiar Islam dengan kelembutan, kesabaran dan kasih sayang. Dengan cara Rasulullah jualah saya berpendapat era kegemilangan tersebut akan berulang. Tanpa kasih sayang untuk menyelamatkan manusia2 yang kafir, nescaya Islam hanya akan berkembang hanya dikalangan sahabat2 Baginda sahaja. Contohnya didalam kes Gopinath (yang jahil tentang Islam), jika kita berfikir lebih sedikit diluar kotak pemikiran, ianya jalan terbaik untuk kita tarik dia ke jalan kebenaran. Disinilah peranan Ulama2 untuk turut serta bersama turun ke gelanggang bertanya kepada Gopinath apakah ketidkapuasan hatinya, atau masalah2 yg membuatkan dia rasakan dirinya terpinggir, atau mungkinkah wujudnya unsur2 hasutan dll, itu hanya sebagai contoh. Kebangkitan Islam seperti yang disebutkan dlm ajaran Islam itu sesuatu yang "inevitable". Tidak kira bagaimanapun usaha yahudi zion cuba mengekang, sebaliknya jika kita berpegang kepada kaedah Rasulullah, usaha2 penentangan itu sebaliknya akan menjadi suatu ruang untuk ianya lebih cepat berlaku jika itulah kehendak Allah. Saya doakan yang terbaik untuk kegemilangan Islam dan semua saudara2ku. Salam...

    ReplyDelete
  7. Kepada Saudara-saudara dan Saudari-saudari yang hormati sekian,

    Bahawa saya, peguam Yip Jiun Hann, Pemuda MCA Gombak seorang anak Yip Kum Fook ingin bertanya mengapa orang ramai begitu dengki bapa saya beristeri lebih dari tiga? Ini sebuah Negeri demokrasi, dia mahu sepuluh isteri pun hak dia sendiri, sekiranya dia bolih bertanggujawab.

    Demi Islam pun bolih berkahwin lebih daripada empat perempuan. Saya harap orang ramai berfaham dan jangan bodoh.

    Kalau semua mahu cabar demokrasi dan hak asasi, orang ramai bolih bertanya pada YB Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak and Pengurusi MCA Malaysia Datuk Dr. Chua Soi Lek, kerana memperbuatan mereka sama dengan bapa saya.
    Yang benar

    Pemuda MCA Gombak
    Sdr. Yip Jiun Hann

    REPLY

    Anon 19:31 @Yip Jiun Hann. saya pekenal saya diri sendiri nama seorang lawyer jugak Marapoo a/l Tanyasapa. Ini orang Malaysia juga ada busybody takdak mau respeck sama demokrasi dak hak-hak kemanusiaan. Saya punya appa juga ada kawin 9 kali estet juga buat. Itu saya punya appa kasi bilang ini Malaysia duduk banyak freedom apa..India, Cina , Malayu juga boleh kasi kawin.Tapi itu Islam kasi kawin Ampat saja Mr.Yip, takda kasi lebih. Tuhan Alah cakap dalam Kitab Kuran kasi kawin satoo,duaa,tigaa, ampaaat. Tapi itu jam kaloo takda bole kontrol mari, angkat satoo jugak Mr Yip. You itu jam angkat Loyer mana ounya tempat?? Univesiti TonSan mana?? Mr.Yip itu main belakang mari pun sini undang2 Malaysia takda kasi macam isteri juga. Itu main banyak2 belakang nanti tabley kira macam you punya bapak loo. Ayoo yoo dey

    http://medantempurkedah.blogspot.com/2012/07/kebodohan-suara-keadilan-persoal-kenapa.html

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...