SIDANG DUN PALING TRAGIS - YB PAS MENANGIS MOHON HUDUD DILAKSANAKAN !

Saksikanlah Video dibawah dengan penuh rasa keinsafan dan kesedaran, tekadkan lagi hati dengan merendah diri pada Tuhan yang esa. Tanyalah iman anda, keyakinan anda untuk mempercayai bahawa Pas benar-benar bersungguh dan ikhlas untuk laksanakan Hudud.

Apakah pendapat anda mengenai tahap kesungguhan Pas Kelantan untuk melaksanakan Hudud ? Yakinkah kita dengan perjuangan Islam yang dibawa oleh Pas, berbaloikah Islam Pas yang telah mengkafirkan sesama Islam.
Hanya hidayah dan tahap intelek anda sahaja yang mampu menilainya, hanya kanak-kanak sahaja yang mempercayai lakonan kartun Aultraman itu realiti kerana tahap pemikirannya padan dengan umurnya.

Rakyat Kelantan tak jemukah mendengar "Hudud akan dilaksanakan setelah lampu hijau, sekarang ni lampu merah pasal Umno ada, nanti tiada Umno barulah Pas akan laksanakan". Itu hanyalah tidak ubah seperti "Adik jangan nangis ya, nanti kejap lagi papa beli gula-gula sama aiskrim". Namun kanak-kanak juga pintar sekiranya ia acap kali berlaku.
Siapa sebenarnya yang mempersendakan Islam, mentertawakan Hudud, apakah sudah terpengaruh dengan DAP si kafir Harbi yang menentang pemerintah. Punah ranah habis agama Islam, kerana politik Pas sanggup melakukan apa sahaja yang tidak patut dilakukan. Anda Mampu Mengubahnya...

6 comments:

  1. memang YB Pas ni teruk,main2 je,auta no 1,bckp lansung tak pakai akal,aku pun heran mcmmanalah org kelantan bleh pilih YB cam gini..

    ReplyDelete
  2. sedih weh kawe tgk pemimpin hok rakyat pilih dn kata nok perjuangkan islam setagho ni jah jwpn dio di dale sidang dun,tak serius lasum nga hukum Hudud,

    kecewa kawe kalu setagho ni sungguh gak,tp kalu video ni diedit dan potong penjelasan dari pemimpin Pas,sngguh malanglah bagi umno,kawe xbrp cayo jgk tkt bare edit...

    ReplyDelete
  3. KEMAS MOLEK HJ LUWI KITO,TERNGANGA TOK WOKIL PAS.HAHAHA

    ReplyDelete
  4. yg kelakarnya...PAS kelantan begitu takut dan tunduk kepada keputusan Dr. Mahathir...kalau benar2 ikhlas nak laksanakan hukum hudud...dipersilakan...tak payah tunggu izin Dr. Mahathir...malahan...sekarang ini sudah dua PM selepas Dr. Mahathir...yakni...PakLah dan yg terkini DS Najib...nampak sangat sambel lewa dan mempermain2kan perlaksanaan hukum hudud...akhir2nya...UMNO jugak yg dipersalahkan...memang Hampeh...PAH PEH PIH POH PUH

    ReplyDelete
  5. pas pis pus

    ReplyDelete
  6. Kaki kencing sungguh nate nie.. buat lawok bodo nate.. makmal sains nate mu.. lagu ni jadi yb.. nate sungguh.. pelawok lah ore pas weii.. jange jadi bodo piang pilih pelawok jadi yb.. kencing bersepah nate nie..!!

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...