HARAKAH MEROYAN SERANG UTUSAN IKLAN GAMBAR TELANJANG

(Muka 25 iklan ini, muka 26 dan 27 baca pula ruang agama.....hehehe Utusan-utusan)

KUALA LUMPUR, 23 Mac: Akhbar milik Umno Utusan Malaysia dilihat masih tidak tahu menjaga sensitiviti umat Islam di negara ini apabila terbaru menyiarkan iklan yang boleh disifatkan lucah dan menjolok mata.

Kali ini iklan produk mandian berjenama Follow Me pada muka surat 25 sisipan Mega yang mempamerkan sepasang kaki 'bertelanjang' dari paras peha yang dalam keadaan menjulang ke atas.

Lebih menyedihkan, akhbar berbahasa Melayu dengan moto 'pemangkin fikiran rakyat' itu menempatkan iklan itu pada muka surat sebelum ruangan agama.

Dengan kata lain, pembaca perlu melalui iklan yang mengambil ruang semuka surat penuh itu dahulu sebelum ke ruangan agama.- Harakah


Pas oh Pas, kalau ya pun nak marah kat Utusan pasal berita-berita ekslusif, takkanlah iklan follow me ni pun nak ambil pot, apa kurangnya dengan Harakah  yang mengiklankan ubat kuat yang tak pernah kuat-kuat tu, lebih kurang lah tu, macam ni rupanya lidah rasmi pemboh... Pas cari point nak burukkan lawannya. hahaha. Anda Mampu Mengubahnya.

4 comments:

  1. ubat kuat PAS tak ada gambar steam atau batang berjuntai, cuma gambar daun dan tongkat sakti saja, tak kan itu pun salah, ini macam mana adil!

    ReplyDelete
  2. berdoa dalam rumah tapekong boleh?

    ReplyDelete
  3. Harakah???...kalau baca nak ...dah tau..."highlight"...salah, tidak betul, rosak, zalim, kutuk, fitnah, hasut orang,...bahasa macam longkang...fakta main rembat....asal ayat sedap je jalan...asal ayat mengapi jer boleh lepas....sebab tu sapa yang kuat baca Harakah...boleh tengok reaksi dan perangai...kuat meroyan bro.....Harakah ni ada penyakit tak boleh tengok/dengar/baca nama UMNO...terus jadi ungka

    ReplyDelete
  4. haramkah! suruh la ostad2 pas yang pakai kopiah putih pi tarbiahkan amoi cina yang pakai seluar pendek bersila dalam surau tu dulu masa program ahli parlimen lembah pantai tempoh hari..

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...