TIPS SUHARDI - KALAU BERSIH 2.0 DUA KALI MATI DAN BERSIH 3.0 TIGA KALI MATI !!!

Penganjur BERSIH 3.0 hari ini mengumumkan bahawa perhimpunan tersebut akan diteruskan pada penghujung bulan ini - jam 2 petang 28 April - di Dataran Merdeka, pusat bandar Kuala Lumpur. Belum dapat dipastikan samada Suhardi Mat Isa peserta BERSIH 2.0 yang pernah dua kali mati akan sekali lagi menyertai BERSIH 3.0 ini.

Pengerusi bersama Gabungan Menuntut Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH 2.0), Datuk A Samad Said ketika mengumumkan perkara itu turut menganggarkan 500,000 orang dijangka menyertainya kali ini.
Namun, jika benar PR nak TUKAR kerajaan Malaysia, caranya bukan seperti klip video dibawah !!! Peserta BERSIH Sila tonton!!!


Klipvideo dibawah ini cara sebenar, betul dan halal sekiranya PR ingin TUKAR kerajaan yang ada sekarang ini, suruh Suhardi ke lagi best kot, jangan guna keganasan semata-mata ingin TUKAR, kami di Kelantan hanya menggunakan cara sebegini sahaja pun sudah mampu untuk TUKAR kerajaan Kelantan pada PRU13 nanti..

Anda lihatlah nanti selepas keputusan PRU13 ini Nik Aziz akan jadi penganggur ataupun akan masuk ke hutan menoreh getah, tak usahlah puak PR ni nak buat kacau lagi dengan adakan perhimpunan Bersih ini, Bernasyidlah. Penyokong PAS mati syahid Klik diSINI..Anda Mampu Mengubahnya.

1 comment:

  1. banyok pesen gilo ore nih,jeluok tubik aku make nasik...wohoooooooooooo

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...