Ngeh ! Lu Potong Pun Belum Lagi Mau Cakap Banyak Ka ? Tapi Oklah Dah Minta Maaf

Syabas buat Ketua Pemuda Umno serta barisan pejuang yang bersama beliau kerana telah berjuang habis-habisan memelihara kesucian Islam daripada dihina, biarpun ada sesetengah pihak yang klaim sebagai pejuang Islam tapi bacul untuk berhadapan dengan situasi seperti ini. Komitmen yang ditunjukkan oleh Khairy seharusnya dipuji dan dicontohi oleh pemimpin pemuda Pas.

Dapat dilihat pada rakaman video dibawah juga bukti jelas prinsip Khairy berjuang atas isu agama bukan politik, beliau fokus dan tidak melayan sebarang soalan dari wartawan jika soalan diluar isu ini. Keberanian dan ketegasan itu akhirnya membawa rahmat bagi permulaan perjuangan..

Dilaporkan Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham hari ini memohon maaf dan bersedia menarik balik mesej yang dipaparkan melalui laman mikro Twitter berhubung tindakan umat Islam mahu mengadakan demonstrasi membantah filem Innocence of Muslims.

Memetik dalam satu kenyataannya kepada Sinar Harian, Koo Ham berkata, apa yang dinyatakan dalam mesej berkenaan hanyalah satu pandangan dalam konteks protes ganas seluruh dunia.

“Saya menarik balik dan meminta maaf kepada Islam yang tersinggung dengan 'tweet' saya kerana ia tidak pernah bertujuan untuk menjadi begitu,” katanya.
 
Biarpun permohonan maaf yang tidak begitu sempurna, tetapi tidak mengapa kerana dalam Islam ada toleransi dan tempat inilah yang harus digunakan bukannya bertoleransi dengan membiarkan apa saja yang orang lain lakukan terhadap kita.
 
Untuk Ngeh dan semua Non Muslim khasnya dari DAP yang sentiasa buat hal, lu dengan agama lu, gua dengan agama gua, lu tak perlu nak ajar gua macam mana gua nak handle dengan gua punya agama, kalau lu minat dengan agama gua lu boleh join, jika tak, lu lebih baik diam dari lu cari penyakit..Jangan nak sibuk hal orang lain, 'unai' pun tarak potong lagi mau cakap banyak ka ? Anda mampu Mengubahnya...

2 comments:

  1. Jangan percaya cakap kapir harbi...lidah bercabang tuuu!! Kita mesti terus kutuk...biar jadi ajaran..jadikan teladan!! Jangan lupa bawak banyak-banyak gambar Ngeh tu...kita pijak-pijak muka dia esok!! Bakar bendera DAP!!! Ini semua konco Cina Kristian!!!

    ReplyDelete
  2. Nizar lambai kata takebeer yam seng. Itu wa punya big bos tau tau maa!999 talak cukup maa mau kasi habit maa.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...