Video - Kadir Sesat: Suara Allah Taala Minta Saya Turun Selamatkan Negara

Kerana bodek, bekas Menteri Umno Kadir Sheikh Fadzir menggambarkan seolah-olah mendengar suara Allah meminta beliau kembali kepada perjuangan suci Anwar Ibrahim untuk menyelamatkan negara dan turut bersumpah dengan nama Allah tidak ada lagi pilihan lain untuk menyelamatkan negara ini melainkan memberi kuasa kepada Pakatan Rakyat untuk mengambil alih pentadbiran di Putrajaya.

Sikap melampau menggunakan nama Allah untuk membodek Anwar Ibrahim adalah sikap paling keji dari ahli politik sesat yang tidak sedar diri, ketamakan dunia orang seperti itulah menyebabkan Islam terus dipandang serong oleh sebahagian besar masyarakat dunia pada hari ini.

Sedarlah wahai Kadir, setelah mengotori politik jangan dikotori pula ajaran Islam, bertaubatlah dan lebih baik menjaga cucu dirumah daripada mencemarkan Islam di ceramah, tiada ruang dalam politik untuk manusia-manusia yang jijik. 

Untuk Malaysia terus kekalkan keamanan dan menjaga kesucian Islam, ucapan sedemikian rupa perlu ditangani dengan serius sebelum ia menjadi barah yang akan memudaratkan umat Islam itu sendiri. Anda Mampu Mengubahnya....

5 comments:

  1. Dah expired...terpaksa guna laluan lain. Bila dah sekongkol, guna cara yang sama....guna agama, nam ALLAH untuk membuat orang percaya pembohongan dia. Kita tunggu Allah beri dividen kepada tok sheikh ni....kut2 tak sempat nak ambil bahagian dalam PRU akan datang...Allah jemput, mana lah tahu kan???

    ReplyDelete
  2. Suara Allah? Macam nabi Musa jer? Ada taraf nabi ke dia ni? Sesat betul.. Nik Huduh pun ada?

    ReplyDelete
  3. Niat suci untuk menyelamatkan negara ada 'Betul', apatah lagi dia pernah melakukan kerosakan dimasa dia menjadi menteri suatu ketika dahulu sehingga dapat membina kediaman mengalahkan Istana Raja hingga tersergam indah dijalan Kuala Ketil dan Hotel bertaraf 5 Bintang di Langkawi yang menjadi bahan umpatan pembangkang dan sukar bagi barisan kepimpinan BN untuk menepisnya. Begitu juga dengan kes 'SKANDAL SEKS' yang bertimbun semasa menjadi Menteri Perlancungan dimana di cop sebagai Menteri Pelacuran ketika itu. Memang sepatutnyalah dia Bertaubat Nasoha.INGATKAN BETULLAH nak BERTAUBAT, rupa2nya cara Taubatnya adalah menyokong Raja LGBT. Kalau dah lidah keling tu keling jugaklah... HAMPEH...

    ReplyDelete
  4. Dunia akhir zaman...suara syaitan yg direjam disangkanya suara Allah...inilah jenis manusia yg mudah diperdaya dan disesatkan oleh syaitan.

    ReplyDelete
  5. simunafik terkutuk berlagak kononnya dia dalah utusan atau commander Allah Taala....lawak...kehkehkeh.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...