Kadir Bakal TPM: "Percayalah Segala Tuduhan Pada Anwar Itu Fitnah" - Video

Pada siri jelajah Anwar Ibrahim ke Sabah minggu lalu yang turut disertai oleh Kadir Sheikh Fadzir tampak kelainan bilamana penyertaan Kadir pada program itu menambahkan lagi isu untuk dibongkar mengenai apa yang berlaku kepada Anwar Ibrahim.

Ini kerana dengan yakinnya Kadir umpama pahlawan Melayumak terakhir bangkit mendakwa semua pertuduhan keatas Anwar itu adalah fitnah dan perancangan yang beliau sendiri mendengarnya tanpa memberitahu atau menyebut nama mereka yang terlibat, persepsi yang cuba direkacipta oleh Kadir yang mungkin juga telah dijanjikan dengan jawatan TPM (2 minggu sudah menang) itu sedikit sebanyak punyai kesan kurang baik terhadap kerajaan diatas kapasiti beliau sebelum ini sebagai  seorang Menteri.

Bagaimanapun kenyataan beliau itu sememangnya banyak perkara yang boleh dipertikaikan lebih-lebih lagi kenyataan yang dibuat itu setelah beliau mengalami kekecewaan didalam parti dan sasau mencari destinasi.

Justeru, bagi membersihkan apa yang didakwa oleh beliau dan juga pemimpin pembangkang yang lain, dirasakan sudah tiba masanya untuk pimpinan UmnoBN bangkit membongkar segala yang tersirat dan terpendam, jika pembangkang menggunakan Rafizi untuk menyerang tanpa diserang, Umno juga perlu watak seperti itu.

Yang pastinya Anwar punyai 1001 ragam yang belum dibongkar secara terperinci walaupun sudah 1001 juga macam telah terbongkar, antaranya boleh dilihat pada rakaman sidang parlimen dibawah ketika MP BN membangkitkan soal peribadi Anwar, tiada seorang pun dikalangan pemimpin pembangkang  yang berani mencabar termasuk Anwar supaya ia didedahkan sekiranya hal yang disebut itu tidak berlaku, malah pemimpin pembangkang yang pada mulanya tegang dilihat serta merta menjadi dungu. Anda Mampu Mengubahnya...

2 comments:

  1. Bekas menteri yang memiliki tanah disetiap pulau di Malaysia mengunakan nama proxy... kenyataan dari bekas pekerja pengurusan...

    ReplyDelete
  2. bagus sangat ler tu jadi timbalan anuar aljubs...TPM = Timbalan Penjubo Munafik...hahaha

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...