100 FITNAH PAS SUDAH BERMULA DI KELANTAN

KOTA BHARU - Dewan Pemuda PAS Negeri Kelantan (DPPNK) hari ini mengumumkan akan melancarkan buku 100 Sebab Kenapa Umno Wajib Ditolak yang diterbitkan melalui Lajnah Penerangannya pada 15 April ini.
Pengumuman ini dibuat oleh Ustaz Abdul Latiff Abdul Rahman, Ketua DPPNK dalam satu sidang akhbar di pejabat urusan DPPNK, Bangunan Syabab Point, Jalan Sultanah Zainab, Kota Bharu pagi ini.

Menurut Abdul Latiff, buku itu merupakan satu usaha untuk memberikan penerangan kepada seluruh rakyat Malaysia khususnya di Kelantan betapa besarnya bahaya mengekalkan Umno dan Barisan Nasional sebagai kerajaan di dalam pilihanraya umum yang akan datang.

Perang sudah bermula, 100  dalil tajuk buku tersebut adalah tarikan besar untuk rakyat mendapatkannya, itulah strategi Pas, bukan sekadar gimik stiker yang tak mendatangkan faedah, dapat dirasakan bahang buku tersebut, walau bercampur dengan dalil fitnah ia tetap akan mendapat tempat.

Apa boleh buat Pas Kelantan cukup dengan kemudahan. Tajuk pun sudah memainkan peranan yang besar, untuk pengetahuan rakyat Kelantan, kalau Pas kata 100 dalil kenapa tolak Umno, anda mesti tahu ada 1000 dalil kenapa wajib tolak Pas. Anda Mampu Mengubahnya.

4 comments:

  1. kalu nok mene d kelate keno turut caro pas lah abe.demo tgk pas ado ko duk main tepek stiker, kalu nok ngepem biar kena dgn cara dan dgn tempat baru tidok letih sajo buat kijo,tp hok bhgn2 duk buat ceramoh tu adalah cara yg btul.tapi saye pru13 ni bn xleh mene jugok d klate.

    ReplyDelete
  2. Bagi aku Biarlah Kelantan dengan caranya... Pastikan tiap negeri yang memerintah, ambil orang negeri sendiri dalam semua perjawatan. Kalau selangor, pastikan anak Selangor diutamakan, kalau Kedah, anak kedah diutamakan, begitu juga dengan semua negeri. Kita tengok berapa ramai rakyat Kelantan yang dok berhijrah balik negeri masing2. Tak do kerja, boleh tolong pakat pasang paip baru bersihkan air kelantan dulu. Macam bola, dulu best la ni dah tak best. Aku yang fanatik bola pun dah tak selera nak sokong lagi. Mana tak nya, jadi caca marba. Dulu kalau Kedah, semua pemain adalah anak Kedah, baru syok sokong bila menang. La ni, kalau menang pun, tak syok dah sebab anak pemain dari negeri lain dok tempek sekaki. Boring dan dah tak thrill lagi... Aku harap, biarlah kelantan dengan kelantanism nya. Semua dah syok masuk syurga... Yang penting, kita kena tumpu negeri yang akan jatuh ketangan tentera kafir.

    ReplyDelete
  3. tok mene pon takpo le, hok ore nok mace tu nak buak mace mano, nanti mati nik ajis nanti baru le ada harape kot sebak dio le jadi batu hale skrang ni.

    ReplyDelete
  4. umno kelantan kena buat buku 1000 sebab untuk tolak pas...
    jangan tidoorrr....

    pas adalah sitting duck..terlalu banyak isu boleh dibalon untuk jatuhkan pas.

    gen2Felda

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...