VIDEO YB MELAMPAU PULAI CHONDONG KATA NIK AZIZ SEMBELIH BABI !

Adun melampau ini sering kali dilihat kemelampauan hujahnya di sidang-sidang Dun dewan rakyat yang berlangsung, Adun ini juga pernah menimbulkan kekecohan bilamana kata-kata beliau yang bersifat jahat telah menaikkan kemarahan Adun BN satu masa dahulu.

Dengar sahajalah kata-kata nista yang penuh tokok tambah ini dari seorang manusia yang kata nak perjuangkan Islam dan nak laksanakan hukum Allah. Mungkinkah Islam akan terus berkembang dan subur dengan pemimpin-pemimpin seperti ini ?

Sebagai umat Islam yang kata nak perjuangkan Islam adalah sangat daif sekali sifat dan kata-kata yang sering dihujahkan oleh beliau, jika kopiah yang dipakai itu boleh berkata-kata, nescaya kopiah tersebut akan berkata "buanglah aku dari kepalamu wahai iblis bertopengkan manusia, aku tidak sanggup satu hari nanti aku menjadi satu lambang kebencian manusia terhadap pemakaiku".


Apa saja yang dibawa oleh pimpinan Pas akan menjadi rosak dan binasa, bukan kerana apa yang dibawa itu tidak baik, tetapi mereka yang membawa itu hanya menyandarkan setiap perilakunya tanpa mengamalkan apa yang mereka bawa.

Justeru itu setiap dahi yang hitam dari pemimpin seperti ini hanyalah hitam yang disengaja genyehkan bukannya hitam kerana kuat ibadatnya. Kalau kuat ibadatnya mustahil kata-kata nista, dusta, bohong dan keji itu keluar dari mulutnya. Anda Mampu Mengubahnya...

5 comments:

  1. SiZul ni kaki meniaga tanah.Sikit lagi habis tanah yang hak kerajaan di DUN Pulai Chondong dia jual.Tanah2 kosong hak kerajaan dberinya kpd kroni2 dia.Kalau kita minta tanah dia boleh tolong tapi mesti bagi kpd.dia sikit.Huh...terok la wakil rakyat ni.Dia kelulusan niaga.Masuk calon dah pasti habis bumi Pulai Chondong dia jual.Terima la di Padang Masyar sesok weh.Berlagak alim.Hem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu saja-saja dengar ore kecek tak soh la..wat doa kering jah....cari bukti, kupul data dan maklumat biar lengkap....pas tu baru bulih bertindak kut mana cara pun.. kalau kata jual tanah royat katrwase mano, lot mana, bila tarikh , transaksi jual beli, nama kroni2 hak terlibat.

      Demo tahu dok fitnah ni lebih besar dosa dari bunuh ore, selagi tak mitak maaf, selagi tu duk tanggung dosa, bo la duk ngatanya....kalu ore fitnah kita lagu mana ?

      Tak leh go satu duk ngata dle ni, betul ore tak tahu sapa demo... tapi TUHAN tau.....
      Gi ambik wuduq, sembahye sunat dua rekaat mitak petunjuk nge TUHAN ko jale hok benar, mitak selamat dunia akhirat....

      Delete
  2. bodo sunggoh yb nih,benci aku,oere pula condong jenis lgumanalah kalu setagho bare pun bleh pilih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jange ngato Ore Pula Chondong weh....lamo ke jadi lagu lain.....mikir dulu nak kecek tu...

      Delete
  3. Kalu ada bukti adukan kat SPRM...jnge duk kecek saja.... lama jadi fitnah pulak...

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...