Senarai Rasmi 'Winnable Candidate' #PRU13 BN Kelantan

Berikut adalah senarai calon Barisan Nasional yang disebut sebagai 'Winnable Candidate' bagi Negeri Kelantan Darul Naim, 'Winnable Candidate' atau tidak calon-calon ini ianya akan dibuktikan oleh rakyat pada 05 Mei nanti.

Apapun kepada mereka yang tidak berpuas hati dengan calon-calon ini, hendaklah mengambil tindakan 'cah keting', opssss!!! bukan!!!, tetapi kalau nak bersedih bersedihlah, dan kalau nak kecewa kecewalah, namun ianya dibenarkan dalam masa 24 jam sahaja demi bukti sayangnya anda kepada parti, selepas itu kembali buat kerja masing-masing dan membantu calon-calon BN ini dengan memastikan kemenangan bergaya BN di Negeri Kelantan. "Nanti projek kito deal semula".

Cuma nasihat kepada calon-calon ini berkerjalah untuk membantu rakyat dengan menyempurnakan segala amanah yang dipertanggungjawabkan, kerana amanah itu terlalu berat serta akan disoal oleh Allah Taala kelak, dan ingatlah diakhirat nanti azabnya terlalu pedih bagi pemimpin-pemimpin yang tidak amanah.

Bagaimanapun sekiranya calon-calon yang kalah bertanding pada PRU13 kali ini, cukuplah dan pencenlah untuk PRU14 nanti, biar ada perasaan malulah kepada diri sendiri, serabut perut doh rakyat Kelate tengok, wat berat ko bumi jah...Ko lagumana ? Anda Mampu Mengubahnya. - Update

P.19-Tumpat - Mansor Bin Salleh
N.1 - Pengkalan Kubor - Noor Zahidi Bin Omar
N.2 - Kelaboran - Wan Hanapi Bin Wan Yaakob
N.3 - Pasir Pekan - Nik Noriza Binti Nik Salleh
N.4 - Wakaf Bharu - Mohd Rosdi Bin Ab Aziz



P.20-Pengkalan Chepa - Dali Bin Hussin
N.5 - Kijang - Zaluzi Bin Sulaiman
N.6 - Chempaka - Wan Razman Bin Wan Abdul Razak
N.7 - Panchor  - Che Rosli Bin Hassan

P.21-Kota Bharu - Mohd Fatmi Bin Che Salleh
N.8 - Tanjong Mas - Kanidy Bin Omar
N.9 - Kota Lama - Tan Ken Ten
N.10 - Bunut Payong - Mohd Fakhrurazi Bin Abdul Rahim

P.22-Pasir Mas - Che Johan Bin Che Pa
N.11 - Tendong - Hanafi Mamat
N.12 - Pengkalan Pasir  - Tuan Anwar Bin Tuan Mat
N.13 - Chetok - Aini Bin Jusoh

P.23-Rantau Panjang - Ghazali Bin Ismail
N.14 - Meranti - Mohd Affandi Bin Yusof
N.15 - Gual Periok - Shaari Bin Mat Husin
N.16 - Bukit Tuku - Mohd Zain Bin Ismail

P.24-Kubang Kerian - Anuar Bin Safian
N.17 - Salor - Mohd Nordin Bin Awang
N.18 - Pasir Tumboh - Mohd Shamsul Bin Mohd Yusoff
N.19 - Demit  - Wan Mohd Nazi Bin Wan Hamat

P.25-Bachok - Datuk Dr Awang Adek
N.20 - Tawang - Mohd Zain Bin Yasim
N.21 - Perupok - Mohd Zaidi Bin Sidek
N.22 - Jelawat  - Ilias Bin Husin

P.26-Ketereh - Anuar Bin Musa
N.23 - Melor - Mohd Osman Bin Omar
N.24 - Kadok - Mohd Basri Bin Awang
N.25 - Kok Lanas - Md Alwi Bin Che Ahmad

P.27-Tanah Merah - Ikmal Hisham Bin Abdul Aziz
N.26 - Bukit Panau - Baharuddin Bin Yusoff
N.27 - Gual Ipoh - Bakri@Mohd Bakri Bin Mustapa
N.28 - Kemahang - Dyg Saniah Binti Awang Hamid

P.28-Pasir Puteh - Tuan Mustafa Bin Tuan Mat
N.29 - Selising - Zulkifli Bin Ali
N.30 - Limbongan - Mohad Rujhan Bin Salleh
N.31 - Semerak - Zawawi Bin Othman
N.32 - Gaal - Redzuan Bin Setpha

P.29-Machang - Haji Ahmad Jazlan Yaakub
N33 - Pulau Chondong - Ustaz Ab Ab Halim Ismail
N34 - Temangan - Haji Azemi Mat Zin
N35 - Kemuning - Eriandi Ismail

P.30-Jeli -
  Mustapa Mohamed
N.36 - Bukit Bunga - Mohd Adhan Bin Kechik
N.37 - Air Lanas -  Mustapa Mohamed
N.38 - Kuala Balah - Abdul Aziz Bin Derashid

P.31-Kuala Krai
- Tuan Aziz Tuan Mat
N.39 - Mengkebang - Azizzuddin Hussein
N.40 - Guchil - Dato Nik Sapea
N.41 - Manek Urai - Che Jalal Bin Muda
N.42 - Dabong - Ramzi Ab Rahman

P.32-Gua Musang - Tengku Razaleigh Tengku Hamzah
N.43 - Nenggiri - Mat Yusoff Abdul Ghani
N.44 - Paloh - Nozula Bin Mat Diah
N.45 - Galas - Ab. Aziz Bin Yusoff

9 comments:

  1. igt pasir mas diberikan kepada dato ibrahim ali,rupanya tak utk umno menang mgkn 30% sbb akan ada pertandingan 3 penjuru. Anuar musa dah tak relevan lagi utk jd calon TAK LAYAK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia nk dapat 400 undi lagi ka?

      Delete
    2. aziz kadir tak buat apa-apa pun de ketereh

      Delete
  2. Che Johan P.mas tu anak buah dan anak didik Tok Him tu.

    ReplyDelete
  3. Che johan ter...ore kita

    ReplyDelete
  4. Sak goba sek kito. Dapat 23 jd doh. Janji menang. Kito pakat2 wat jatuh rejim pas nik ajih.. gomo umno gomo. HANCURLAH PAS DI BUMI KELATE... bo la wei.. kito tukar lako2

    ReplyDelete
  5. Nak 23 khoyal bn.. Supa budak beli baju ultraman,dia naik bgnan 10 tingkat..terjun, ingat buleh terbang,jatuh kbawah mapus keghah. Supa mu lah khoyal nak hancur kan islam. Blh 500 tu manguk dah.boddo nak mampus..

    ReplyDelete
  6. JOM KLIK DISINI
    ---->> COPY LINK INI

    http://bit.ly/11dcWl8

    - Tambah saiz zakar -
    - Tambah Nafsu & Stamina -
    - Pewangi Khas Lelaki -
    - Keraskan zakar | penis -
    - Zakar Sihat -
    - ingin panjangkan zakar

    JOM KLIK - LIHAT PRODUK < TERBAIK >
    ---->> COPY LINK INI

    http://bit.ly/ZXH69l

    ReplyDelete
  7. guano doh buleh tawe pas kelate doh....bodo sggh rakyat kalu tukar...nok suruh jom heboh masok melalak...psy korea bowok jubo tebeng ko sek2 mu...mitok jauh anak2 cucu aku pakoh bn....

    najib paka rata mah mu dok tahu ko...isaf2 la weh ....jange dok cemar mulut sebuk pasal demi agamalah.....nak mutoh aku!!!!

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...