Video - Pencerahan Husam Musa Berakidah Syiah!, Asal Bukan Syiah

Sejauhmanakah kita umat Islam sensitif terhadap isu Syiah yang melanda negara kita ? Syiah laknatullah wajib dihapuskan daripada berpijak dibumi kita Malaysia, pemimpin yang membawa ajaran ini juga wajib terlebih dahulu dihapuskan, kita tidak boleh menerima sebarang bentuk kerjasama dengan Syiah laknatullah ini disebabkan pegangan mereka yang akan memudaratkan kita umat Islam.

"Kita rasa benda ni tidak disengajakan, kita dari awal lagi telah beritahu pada pihak Iran, dan mungkin ada satu dua buku yang mungkin mereka anggap biasa disana, saya rasa yang ni tidak ada Syiahnya".

"Kalau kita boleh beli motosikal Yamaha dari Jepun, kita tak pernah tanya apa agama orang Jepun, jadi apa salahnya kita berdagang dengan Iran".

"Katakan kalau Iran nak menaja sebuah jambatan, nak dinamakan Jambatan Imam Khomeini, dia boleh bayar, wakafkan, kita boleh namakan Jambatan Imam Khomeini". - Petikan kenyataan Husam Musa

Bagaimana kita boleh menerima pemimpin Pas seperti Husam Musa yang secara terbuka memuja Syiah dan bersedia untuk berkerjasama dengan Syiah, kenapa mesti Husam menyebut tajaan dari Iran dan akan menamakan jambatan Khomeini, sedangkan kita tahu Khomeini itu merupakan 'kepala pengat' Syiah.

Cukup kita tak boleh menerima pemikiran Syiah seperti Husam, andaikata 'Tauke babi' yang ingin menaja pembinaan jambatan itu, apakah sanggup kita menamakan sebagai 'Jambatan babi', so apa bezanya ?

Begitu juga dengan teori Syiah Husam yang mempersoalkan kenapa kita tidak tanya apa agama orang Jepun, jadi apakah Husam tidak bersetuju jika kumpulan ajaran sesat seperti Ayah Pin, Al-Arqam dsbnya itu diharamkan dan diambil tindakan oleh kerajaan, sedangkan ajaran-ajaran agama lain seperti Kristian, Buddha dan Hindu boleh mengamalkan ajaran mereka secara bebas.

Kemesraan Husam diatas helahnya untuk menyebarkan ajaran Syiah cukup halus, prinsip takiyah Syiah sememangnya menjadi amalan Husam, dan kelicikkan Syiah ada pada Husam, perlu kita tahu bahawa orang Kristian, Buddha dan Hindu tidak halalkan darah orang Islam untuk dibunuh, namun Syiah laknatullah ini menghalalkan darah orang Islam (ASWJ) untuk dibunuh.

Isunya disini bukan isu Husam jumpa Gabenor Qom Syiah itu salah, tapi isunya disini ialah kerjasama Husam dengan Syiah untuk mengembangkan ekonomi Syiah sekaligus membolehkan Syiah membeli peluru untuk membunuh umat Islam serta mengembangkan fahaman mereka dinegara kita.

Adapun puak kafir mereka tidak setegar akidah Syiah untuk memerangi umat Islam, jika sekalipun ada ianya jelas, tapi puak Syiah laknatullah ini berselindung dibalik nama Islam, pergerakkannya cukup halus dan licik, ia ibarat musuh didalam selimut yang akan menghancurkan kita umat Islam.

Puak taksub Pas belum faham lagi ke beza puak Syiah dengan kafir ni ? Lihat print screen penulisan blogger Husam Syiah laknatullah yang telah mencaci isteri Rasulullah, adakah fahaman celaka seperti ini hendak dikembangkan dinegara kita ? Rujuk disini
Gambar yang ditandakan diatas menunjukkan Penganut Syiah aka pembohong besar dibelakang Imam yang juga pengasas doa KO BN. Manakala gambar dibawah menunjukkan Presiden Palestin Ismail Haniyeh yang bersolat tidak mengikut Imam Syiah.

Asal Bukan Syiah, dan setiap undi kepada pengembang ajaran Syiah adalah haram, menyokong  pemimpin berfahaman Syiah adalah penyumbang kepada kehancuran umat Islam. Berwaspadalah Anda Mampu Mengubahnya.

Nasaruddin dipecat sebab ni...
Ok jer!!!

4 comments:

  1. Mat sabu serta sekutunya termasuk husam, khalid mat ismath dll adalah SYIAH DARI GOLONGAN SYIAH ISMAILI FATIMI NIZARI MASYIRIQI yg berimamkan NIZAR BIN MUSTANSIR BILLAH dan keturunannya.

    HASAN BIN SOBBAH dilahirkan pd 430 H adalah pembawa tarekat syiah ini dan BELIAULAH YG MENGASASKAN ' ASSASSIN' dimana aliran assassin ini membolehkan pembunuhan dan serangan utk tujuan politik dan pemegang mahzab lain.

    diwaktu ini syiah aliran assassin berada di Iran, Syiria, India dan beberapa bahagian ditengah Russia.

    FIKIRLAH SYIAH YG BERTAPAK DI NEGARA TERCINTA INI SEDANG MENUNGGU PELUANG DLM MENGHALALKAN DARAH AHLI SUNNAH

    ReplyDelete
  2. Gambar bawah - kaki kewek weh, napok ke nuar naik stim tu

    ReplyDelete
  3. Apa cerita sekarang ni..Tun Dr M pulak yg beriya-iya suruh Sunni dan Syiah bersatu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perlu ada seseorang atau ulamak yg memberi pencerahan kpd TDM.... Beliau sebenarnya kurang arif tentang msalah mzhab dan penipuan syiah.... Dua benda yg berbeza.

      Delete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...