Senarai Penuh Calon PAS Kelantan PRU 13

Berikut adalah senarai penuh calon Pas Kelantan untuk PRU 13, semuanya berak kapur.

P19 TUMPAT: Kamarudin Jaaffar.
N1 Pengkalan Kubur: Shahrom Ibrahim (PKR)
N2 Kelaboran: Mohd Zaki Ibrahim.
N3 Pasir Pekan: Ahmad Yaacob.
N4 Wakaf Baru : Che Abdullah Nawi.

P20 PENGKALAN CHEPA: Izani Hussein.
N5 Kijang: Wan Ubaidah Wan Omar.
N6 Chempaka: Nik Abdul Aziz Nik Mat.
N7 Panchor: Mohd Amar Nik Abdullah.

P21 KOTA BHARU: Takiyuddin Hassan.
N8 Tanjung Mas: Rohani Ibrahim.
N9 Kota Lama: Annuar Tan Abdullah.
N10 Bunut Payung:  Ramli Mamat.

P22 PASIR MAS: Nik Mohd Abduh Nik Abdul Aziz.
N11 Tendong: Rozi Mohamad.
N12 Pengkalan Pasir: Hanifa Ahmad.
N13 Chetok: Abdul Halim Abdul Rahman.

P23 RANTAU PANJANG: Siti Zailah Mohd Yusoff
N14 Meranti: Nasaruddin Daud.
N15 Gual Periok: Ahmad Awang.
N16 Bukut Tuku: Abdul Rasul Mohamad

P24 KUBANG KERIAN: Ahmad Baihaqi Atiqullah.
N17 Salor: Husam Musa.
N18 Pasir Tumbuh: Abdul Rahman Yunus.
N19 Demit: Mumtaz Mohd Nawi.

P25 BACHOK: Ahmad Marzuk Shaari.
N20 Tawang: Hassan Mahmood.
N21: Perupok: Mohd Huzaimi
N22: Jelawat: Abdul Aziz Kadir.

P26 KETEREH: Ab Aziz Kadir (PKR)
N23 Melor: Yusnan Yusof
N24 Kadok: Azami Mohd Nor.
N25 Kok Lanas: Nik Mahadi Nik Mahmod.

P27 TANAH MERAH: Nik Mahmod Nik Ab Aziz (PKR).
N26 Bukit Panau: Abdul Fatah Mahmood.
N27 Gual Ipoh: Wan Yusuf Wan Mustafa.
N28 Kemahang: Mejar Anizan Abdul Rahman.

P28 PASIR PUTEH: Nik Mazian Nik Mohamaed.
N29 Selising: Saiful Baharin.
N30 Limbongan: Mohd Nazlan Mohamad
N31 Semerak: Wan Hassan Wan Ibrahim.
N32 Gaal: Tuan Mazlan Tuan Mat

P29 MACHANG: Wan Zawawi Ismail (PKR).
N33 Pulai Chondong: Zulkefli Mamat.
N34 Temangan: Mohd Fadzli Hassan.
N35 Kemuning: Mohd Roseli Ismail

P30 JELI: Apandi Mohamad.
N36 Bukit Bunga: Sufely Razak.
N37 Air Lanas: Abdullah Yaacob.
N38 Kuala Balah: Ramlan Mat (PKR).

P31 KUALA KRAI: Mohd Hatta Ramli.
N39 Mengkebang: Abdul Latif Abdul Rahman.
N40 Guchil: Che Rosli (PKR).
N41 Manek Urai: Fauzi Abdullah.
N42 Dabong: Ku Mohd Zaki Ku Hussin.

P31 GUA MUSANG: Wan Abdul Rahim Wan Abdullah.
N43 Nenggeri: Mohd Azihan Che Seman (PKR).
N44 Paloh: PKR
N45 Galas: Abdullah Hussein.
 Refresh - untuk kemaskini

23 comments:

  1. minta pengundi parlimen pasir mas mematikan karier anak nik aziz serta sekutunya yang lain...hancur.hancur..hancur pas kali nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. boh...kalu nk tau gak...che johan tu kaki belago aye jaman muda boh...huhuhuhuuh..parti cap aye hhuhuhuhu..

      Delete
    2. Hancur Hancur PAS ... tau ko gapo PAS tu ? PARTI ISLAM SA MALAYSIA.....maknanya demo nak suruh hancur Islam lah ...... oooh gerun ambo cara ore lo ni kecek.....tak mikir sikit abut...Parti PAS ni duk berjue nak menegakkan Agama Isle....demo pulak suruh hancur... tak taulah.......

      Delete
    3. Parti Islam ke parti ajaran sesat...nk gerun apa nya minda pondok ajk Nik aziz debat taknak siap pengsan di johor.. Tu la tanda kejatuhan

      Delete
    4. minda pondok kata "haram undi pas".. dulu pas mmg perjuangkan islam.. sekarang ni pas perjuangkan liwat dan zina.. wat malu orang islam dengan pas ..org kapir tengok pun ngiling pala..

      Delete
    5. cakap hal parti sampai tiga hari tiga malam pun tak apa...tidak menyalahi akidah...tapi bila bercakap tentang ISLAM...jaga-jaga sikit mulut dan lidah tu...di bimbangkan bila hang mati besok sia-sia saja ALLAH humbangkan ke dalam neraka jahannam...FIKIR2 kan lah

      Delete
    6. saya sokong PAS adalah parti ajaran sesat. Mengundi PAS haram kerana bersengkongkol dengan DAP dan PKR yang jelas menolak islam. Saya tak faham bila mana menteri Besar kelantan mengatakan UMNO menolak islam. Apa yang dia buat setelah 23 tahun memerintah Kelantan???? membangun bersama islam konon.

      Delete
  2. tidak sama sekali boh...mari putung kayu pun..pas menang...
    hok kibar, hok gantung, hok nepek dero BN (Bewok Negara) tu, perut pedal pas belako bohhh...huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Demo tak tau ggapo. .Org lo ni tak kira melayu cina tgk bdera dancing supa tgk ulat taik..uwek..org dancing jd lembu najib, bodo ketok belako, tokleh nak beza munafik. kalu org klate jati dia tak kecek suppa mu dok kecek tu. Dapat 500 nak hancur isle,kayu api.. Barua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. org dok bowoh purung..2 minggu jah lagi.. pas akan berkubur di kelate..tak sabar dok tunggu.. sbbnya rakyat kelate akan protes pemimpin pas kokchaq..tp tak ngaku..rakyat maroh doh la zina tok ser ngaku pulok..dok pelawok..huhu

      Delete
  4. P28 PASIR PUTEH: Nik Mazian Nik Mohamaed.
    N29 Selising: Saiful Baharin.
    N30 Limbongan: Mohd Nazlan Mohamad
    N31 Semerak: Wan Hassan Wan Ibrahim.
    N32 Gaal: Tuan Mazlan Tuan Mat

    Ustaz saidi oyak adun selinsing main nge bini ore namo kak dah..bakpo nik azih duk bell penzina jd pemimpin?

    Hadi awe belo stopa ali ..

    Parok x3 parti ajaran sesak

    ReplyDelete
    Replies
    1. demo xleh kecek gitu...nk tuduh ore lain kn ada bukti...kn bawak 4 ore saksi hok tidak munafik...saksi tu kn tgok dgn mata sndiri...kena jelas...klu salah sore xnapok dgn jelas...tuduhan tu xleh paka...pah demo duk dgr buoh ore royak jah...demo tahu dop gapo hkuman ore fitnah ore lain tnpa bukti n 4 ore saksi...ngaji bia abih dlu...bereh

      Delete
  5. JOM KLIK DISINI
    ---->> COPY LINK INI

    http://bit.ly/11dcWl8

    - Tambah saiz zakar -
    - Tambah Nafsu & Stamina -
    - Pewangi Khas Lelaki -
    - Keraskan zakar | penis -
    - Zakar Sihat -
    - ingin panjangkan zakar

    JOM KLIK - LIHAT PRODUK < TERBAIK >
    ---->> COPY LINK INI

    http://bit.ly/ZXH69l

    ReplyDelete
  6. Huse muse ada insuran di Salor.. wahhahaa

    ReplyDelete
  7. Maka lengkaplah Parti Kroni dan Rakan2. Dulu PKR dan DAP je ada kroni, sekarang PAS ada jugak..

    ReplyDelete
  8. Haha ni ada lagi pencacai beruk negara. Dia ingat kalau bn kalah x leh makan nasi kot. Cukup lah sudah lama bn menipu rakyat. Ada lagi yang buta tuli nak sokong.

    ReplyDelete
  9. - jange duk nuduh ore tanpa saksi,kerana dlm quran doh oyak ,lagu ni lah jadi kalu us.ngajar kita tak gi dengar.melawan dgn hujah bukan dgn fitnah.tunggulah balasan dari allah ore yg suka buat fitnah sebab kita semua akan mati ,kabarlah sikit.

    ReplyDelete
  10. Mengunakan agama untuk kepentingan diri..akhir nya islam digadai kepada dap...tolak pas.hidup islam.

    ReplyDelete
  11. Parti Islam SeMalaysia huh... Islam kat Malaysia je agaknya??? Kalu kat luar negara takde Parti ni maknanya takde Islam ke???

    ReplyDelete
  12. kecek-2 jugak royalti minyak klate guono kira boh...

    ReplyDelete
  13. BN tu bagus sgt ke? Aku cukup meluat dgn org BN nih!! perangai mcm beruk mak yeh!!!

    ReplyDelete
  14. Nak tengok beruk mak nyeh pi tgk kat BERSIH tu kah kah kah....

    ReplyDelete
  15. hahahah dah habis dah zaman sokong umno, sekarang semua org minda terbukak, org2 kampung yg xreti internet boleh la kencing kat tv3 n berita harian, jgn la buta hati n ego nafsu, pk logic la, ko nk ke tingal ank cucu ko ngan negara judi disco n kilang arak bangang wei.... ade otak bukak la, 1akidah terpesong semua akn terpesong same, nk suh isteri pakai tudung pn xmampu, nk pimpin negara, ko ingat dk dibumi ni kekal ke?? pk la hari akhirat, pk dunia pk kebajikan, jgn jadi kolot n mundur, hahaha

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...