SIDANG DUN 2012 - ORE KELATE MARI TENGOK YB HOK DEMO PILIH SETAGHOMANA !

Beginilah sikap-sikap YB yang dipilih oleh rakyat Kelantan supaya memperjuangkan Islam dan melaksanakan hukum Hudud, sepanjang lebih 22 tahun sidang Dun Kelantan dibawah pentadbiran Pas, tidak ada kemajuan yang dibahaskan oleh sebahagian YB, sukar untuk kita dengar sebahagian mereka berbahas mengenai masalah rakyat.
Kepentingan rakyat langsung tidak disentuh, kalau ya pun nak bercakap pasal Membangun Bersama Islam, takkanlah sepanjang masa, dan hanya itu saja yang tahu, dalam pada itu kepentingan duniawi YB ini semakin bertambah walaupun mulutnya tidak lucut dengan Islam.

Rakyat, mereka suap dengan Islam, diri mereka sendiri duk mengtekedarah duniawi, atau ada mana-mana pemimpin Pas semakin susah selepas menjadi YB, sudah pastilah tiada, semakin bertambah isterinya mungkin ada. Nampak macam nak pada Islam, tapi hakikatnya tidak.
 Mungkin rakyat Kelantan suka kepada YB-YB yang tidak ada kemajuan itu, kalau benar pemimpin Pas bersungguh dalam memperjuangkan Islam, bukan macam tu caranya, setakat hebat berbahas dengan memutar belit menggunakan edisi mantik yang agak logik itu langsung tidak berguna kepada rakyat.

Cuba perhatikan betul-betul telatah pemimpin yang kata nak perjuangkan Islam tu macammana, terutamanya YB Pulai Chondong yang dikatakan seringkali menyakiti hati orang lain, apakah ia menepati dengan seruan Islam yang sebenarnya ? namun kenyataan ini bukan terhadap semua YB Pas, ia hanyalah sebahagian sahaja dari mereka yang masih mewarisi kejumudan jahiliyyah Dun. Nilai dan Anda Mampu Mengubahnya....

Sidang Dun YB Pulai Condong kata Nik Aziz sembelih BABI sila klik DiSini .

2 comments:

  1. sep2 pas dok nusup disebalik hadis hok ditafsir secara sempit.. nok buat hudud tapi tok buat2.. munafik.. undang2 mano dari pusat hok sekat nok buat hudud, benda tu bawah tanggungjawab kerajaan negeri.. dok sabit apo dgn pusat.. pah ceroh doh rakyat keno kecin.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. Demo pula gati jadi YB Dun Pulai Chondong..guano...ambo sokong...

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...