TERKINI !!! AZIZ DESA DITUDUH PARASIT

Pergolakkan yang tercetus diantara EXCO dan COO beberapa hari lalu yang dipercayai berpunca dari kutipan hutang yang dibuat oleh COO Kelantan Trade Centre, Aziz Desa, terhadap wakil pemiutang yaitu Exco Kerajaan Negeri Kelantan Datuk Husam Musa, dilihat semakin membarah bilamana virus parasit disuntik kepada Aziz

Aziz yang terkena suntikan parasit itu bagaimanapun sekali lagi membuat kenyataan di FB beliau dengan penjelasan situasi yang sebenar supaya penyuntik virus tersebut tidak perlu bimbang kerana hanya tinggal 4 bulan sahaja lagi kontrak perkhidmatannya dengan KTC akan berakhir.
Jika anda mengikuti isu ini dari awal mungkin anda dapat simpulkan bahawa ianya hanyalah bermotifkan politik, atau juga mungkin tidak kena dengan channel, namun apa saja perkara termasuk yang berkaitan agama jika dipolitikkan akan rosaklah jua. Tak hairanlah kalau Tuhan pun samseng dan mencarut hanya kerana kepentingan politik  semata-mata .

Sepatutnya perkara ini tidak timbul jika semua pihak tahu tanggungjawab masing-masing, kalau dalam tekanan macam ni nak buat kerja pun tak senang, Exco Kerajaan Negeri tak perlu nak jaga kerja COO, bagaimana cara pentadbirannya itu terletak diatas kebijaksanaannya sendiri, baru dua bulan takkan dah bising, yang 22 tahun punya pentadbiran pun selamber sahaja walau hakikatnya gagal.

Bagilah peluang, nak kutip hutang pakai TV3 dalam segmen khas pun terpulanglah, nanti tengoklah kesannya macammana, kontrak 6 bulan je, tak timbul soal pelanggan takut, kerana keadaan itu pada pentadbirannya, tukar pentadbiran baru ok lah balik, lainlah kalau takut itu wujud pada bangunannya seperti bangunan berhantu atau bermisteri jamnapari-pari.
Ini ada benda lain yang tidak kena sebenarnya ni, kita lihat sejauhmana isu ini akan diheret mainkan oleh pencacai-pencacai Pas, soal gaji pun ternyata cuba dipolitikkan dengan jumlah RM18k sebulan, sedangkan menurut Aziz hanya RM 5030 sebulan, lepas tu cuba pulak cipta skandal dengan anak seorang wanita yang bernama 'Zarina'. Apa makna semuanya ini ?

Betapa besarnya dosa fitnah itu sekiranya ia boleh menggugat rumahtangga orang lain, bertaubatlah wahai pencacai, simpanlah niat jahat itu, berilah peluang kepada sesama bangsa dan agama untuk buktikan tahap kemajuan yang boleh dicapai dalam tempoh 6 bulan yang dinyatakan itu. Anda Mampu Mengubahnya...

2 comments:

  1. Amacam Aziz 'cermin-cerminkan diri anda'...?? Baru tau penangan dajal-dajal politik dalam Pengencing rakyat?? Realitinya itulah perangai penganut parti mereka yang siang malam sanggup menjadi kilang fitnah di Malaysia ni......

    ReplyDelete
  2. Muka muka pemimpin PR semua tidak berseri tapi macam setannnnnnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...