VIDEO BONGKAR KEZALIMAN POLIS LANGGAR PESERTA BERSIH 3.0 SEBELUM KERETA DITERBALIKKAN

Video pertama adalah dari Malaysiakini yang dilaporkan kereta Polis yang diterbalikkan itu telah melanggar peserta Bersih, pada logiknya ia adalah benar, saat ke 36 menunjukkan seorang lelaki ditarik apabila cuba melihat pada arah bawah kereta (seolah-olah mencari sesuatu) semasa kereta nak diterbalikkan oleh perusuh.
Keduanya Kereta polis itu memang seperti melanggar sesuatu, cumanya klipvideo dari Malaysiakini ini tidak menunjukkan aksi-aksi ganas yang diluar ketamadunan manusia.
Petikan dari blog pro pembangkang menyebut :
"Manakala mStar pula menggambarkan peserta BERSIH 3.0 lebih ganas lagi dengan melaporkan bahawa penyokong BERSIH 3.0 telah menyerang dan menterbalikkan sebuah kereta polis di hadapan Sogo di sini sebelum melarikan diri.

Kalau nak melaporkan tu biarlah proffesional sikit.. kenapa tak dilaporkan bahawa kereta polis tersebut terpaksa diterbalikkan kerana disyaki mangsa yang dirempuh oleh kereta tersebut berada dibawah kereta Polis tersebut?:"
Itulah laporannya, memang media bebas dan pro kerajaan selalu disalahkan, apapun syabas PDRM kerana rakyat Malaysia tidak tertipu lagi, video diatas  ini pula dari pihak PDRM yang telah menunjukkan aksi-aksi peserta Bersih yang seakan-akan kera. Jika tiada video ini maka kita semua akan percaya bahawa polis ZALIM melanggar peserta Bersih, peserta yang terbalikkan kereta Polis bukannya ganas, tapi nak selamatkan manusia yang dipercayai ada dibawah kereta.

Hebat betul politik Malaysia ini, tidak terfikir penipuan boleh berlaku kepada sesiapa sahaja. Nak selamatkan nyawa sampai kena pijak dan terbalikkan kereta ke ? Ada ke takder mangsa dibawah kereta polis itu ? Jika tiada, cuma mengesyaki mangsa berada dibawah kereta itu tidak cukukah BIJI MATA sebelum mengambil tindakan terbalikkan kereta.

Seterusnya pasti kita menggangap bahawa tindakan mereka itu adalah wajar, siapa yang suruh Polis langgar Peserta Bersih, mengamuklah diaorang sebab Polis langgar diaorang. Ok sila lihat pula klipvideo dibawah tentang bagaimana kereta polis itu boleh terperosok melanggar disitu.

Itupun tanggapan Gk secara rambang jika hanya sebuah sahaja kereta yang diterbalikkan dan kesemua klipvideo ini adalah dari kereta yang sama. ..Anda Mampu Mengubahnya...

8 comments:

  1. ayat yang boleh aku cakap....BERSIH macam sial....

    ReplyDelete
  2. Wajib teliti video di Abu Aqif studio. Perhati sebelum kereta peronda membuat selekoh. Terdapat beberapa perusuh membaling sesuatu kedalam dan kearah pemandu dan beberapa saat kemudian pemandu kelihatan tersungkur kedepan mungkin terkena objek yang dibaling dan mungkin tidak sedar lagi lalu hilang kawalan kenderaanya dan selebihnya adalah seperti terpapar. Polis perlu mendapat bukti ini.

    ReplyDelete
  3. Dalam mana Polis buat siasatan, tentukan semua ynag terlibat menghentam kereta polis di bawa kemuka pengadilan. Jangan lupa, betina jalang itu juga di bawa kemuka pengadilan kerana subahat. Sebelum tanya soalan lempang dulu lagi baik.sayang aku kepada PAS sudah hilang.Jahanam kau PAS.

    ReplyDelete
  4. Segelintir Melayu ini semakin cerdik atau melayu semakin bodoh senenarnya ?

    ReplyDelete
  5. Siapakah perempuan sial yg menjerit terbalikan! terbalikan !....dia lupa polis ini juga anak bini !...Semoga Allah turunkan azab yg hebat pada mereka mereka ini. Amin !

    ReplyDelete
  6. Nak dengar apa komen Dr Asri ?

    ReplyDelete
  7. Respect la abg trafik sikit pun tak tunjuk muka cuak dengan binatang pas disekeliling ....babikuning. Bagi aku orng PR di dah sampai tahap celaka tak habis.. kebanyakkan yang ikut Bersih kali ini adalah banyak terdiri dari pensyarah dan kakitangan awam terutamanya upsi.dan uitm dan UUM . malah banyak lagi... aku cakap bukan main hentam saja tapi kebanyakaan mereka bodoh mengaku depan aku kata pergi dan buat ganas...bangga siut dapat pergi bersih... sebenarnya aku nak cakap orang seperti kauorang ni dipanggil barua tak guna kau cakap kau Islam tetapi perangai macam iblis.

    ReplyDelete
  8. ada mangsa dibawah kereta cuma alasan basi puak pembangkang , dari puluhan video yang aku tengok diambil dari pelbagai sudut , haram tak ada satu pun manusia atau kambing atau beruk dibawah kereta polis tu ...tak ada !

    mana bukti mayat ? mana gambar bukti orang patah riuk kena sondol ? mana bukti kambing atau beruk tergelitik mampus bawah kereta ? darah yang ada itu ialah darang polis dan jurugambar yang dipukul keroyok oleh para setan mabuk pembangkang !

    apa pun alasan mereka berikan , semuanya bohong ! faktanya ialah orang pembangkang yg gila kerasukan , baling objek ..halang kereta , pukul polis sehinggakan kereta tu terbabas ,

    orang pembangkang memang sial ...

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...