VIDEO EKSKLUSIF - NIK AZIZ BERKECIL HATI TPM LEBIH PENTINGKAN RAKYAT DARI BELIAU

KOTA BHARU - Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat , melahirkan rasa kecewa terhadap menteri-menteri dan timbalannya yang datang ke negeri ini terus bertemu rakyat tanpa mengunjungi pejabat beliau.

Katanya, Kelantan adalah sebuah kerajaan yang dipimpin oleh seorang menteri besar, yang seharusnya menteri atau timbalannya mengunjunginya selaku ketua kerajaan di negeri yang mereka lawati.
“Dia nak datang tu, datanglah, tetapi kalau boleh datanglah ke pejabat menteri besar juga, sebab dia ada kerajaan dan ada ketuanya sendiri.

Tarikan politik

“Sejak saya menjadi menteri besar hampir 22 tahun ini, hanya ada dua orang menteri sahaja yang bersedia datang bertemu saya, baik dia iaitu Menteri diJabatan Perdana Menteri, Tan Sri Mohamed Nazri Aziz.
“Seorang lagi yang sempat bertemu saya bekas Menteri Pertanian, kalau tak silap saya bekas Menteri Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Abdul Aziz Shamsuddin, orang lain tak datang,”ujarnya.

Beliau berkata demikian ketika mengulas berhubung kedatangan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan awal Mei ini Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.

Ketika ditanya adakah lawatan itu ada kaitan dengan pilihanraya semakin hampir, beliau berkata terpulanglah kerana pilihanraya atau sebaliknya, sebab PAS sendiri turun ke seluruh negara khususnya sebagai persiapan menghadapi pilihanraya.

“Tetapi soalnya sekarang rakyat mesti faham untuk menjatuhkan kerajaan negeri yang ditadbir PAS apa dosa yang telah dilakukan oleh parti Islam ini,”ujarnya.

- Hati-hati dengan tarikan politik Nik Aziz, beliau sudah mengjangkakan Pas akan tenat pada PRU13 nanti, cubaan untuk wujudkan momentum 'selamatkan kerajaan Tok Guru' sudah bermula, beliau sudah mula merendahkan diri supaya rakyat kasihan terhadapnya, sebelum nak kasihankan Nik Aziz sila tonton video diatas. Anda Mampu Mengubahnya....

8 comments:

  1. NOK SURUH ORE GI PUN JEMPUTLAH DULU NIK AZIZ WEH, NATI KALU ORE GI NGA PERAMBAT KELIK PULOP NYAKNYO,BUKE BULEH CAYO MANO KO PELAMPAU AGAMA NI...

    SYABAS TPM KERANA LEBIH PENTINGKAN RAKYAT DARI MENTERI BESAR...

    ReplyDelete
  2. KALU ADA MENTERI MARI, TAK KENA DOA PECAH PEROT KOO??

    ReplyDelete
  3. bencilah aku dgn org tua ni,xabih2 nok cari kesalahan org.

    ReplyDelete
  4. nik aziz pergi negeri lain ada jumpa menteri besar atau ketua menteri lain terlebih dahulu ke?

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. sek2 pas gi ceramah kulu kilir kawasan umno dan kerajaan pusat, xdok beroyak pun ko oghe2 umno dan kerajaan pusat ... pahtu sungguh apo nyo nak sero hati ... bala gi la ...

    ReplyDelete
  7. klau dia pegi ke johor ke mana2 negeri bawah pentadbiran umno..ada nik ajis nak melawat menteri besar kat negeri2 tu?? lidah biawak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh sokmo...kalo mu tukar bendera janganke singgah pejabak....mu lagi kene arok bunge mangger siap kompang sekali.....mu nak gapo petik jaghi semua dapak.....ni lagu gapo mu kutuk UMNO mu nak oghe UMNO respect mu mano jadi????

      Delete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...