Video - Husam Berfahaman Syiah, Jambatan Imam Khomeini Di Kelantan, Baca Al-Quran Terbalik

Datuk Husam Musa dan perkaitannya dengan Syiah di Iran perlu diberi perhatian oleh seluruh umat Islam (ASWJ) agar ajaran songsang itu tidak terus menular di negara kita. Husam yang dilihat senantiasa memuji musuh umat Islam yang telah membunuh umat Islam dengan begitu zalim sekali harus diragui.

Kehebatan Syiah ditampilkan oleh Husam, namun bagaimana dengan kezaliman Syiah laknatullah ? Teman rapat Husam yaitu Gabenor Wilayah Qom turut memuji negeri Kelantan semasa lawatannya tahun lalu, dan difahamkan Kelantan yang dikenali sebagai serambi Mekah akan ditukar kepada serambi Iran.

Husam cuba berbohong dengan mengatakan Wilayah Qom tidak ada kaitan dengan Syiah, bagaimanapun setelah dirujuk Wilayah Qom adalah merupakan tempat pengajian pembiakkan ajaran Syiah terbesar di Iran, sila rujuk di http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7458709.stm

Menurut sumber yang boleh dipercayai, Husam Musa adalah berfahaman Syiah, dan beliau punyai agenda bersama yang cukup besar didalam Pas dalam usaha Syiah menyebarkan ajarannya di Malaysia.

Tindakan Husam untuk bertanding di Putrajaya juga difahamkan telah direncana rapi oleh puak Syiah, dan Husam berpeluang cerah untuk menawan Parlimen Putrajaya dengan dibantu oleh Syiah, jika Husam berjaya, maka kota Putrajaya dilaporkan akan dijadikan sebagai ikon kota penyebaran ajaran Syiah.

Cubaan Husam untuk menyebarkan ajaran Syiah di Kelantan kurang berjaya disebabkan masih terdapat ramai lagi Ulamak-ulamak pondok yang peka terhadap ajaran songsang ini. Namun di Putrajaya beliau boleh bebas menyebarkannya.

Membaca Al-Quran secara terbalik juga turut dibanggakan oleh Husam, adakah kita sebagai umat Islam ingin menerima ajaran songsang yang akan disebarkan ini, sedarlah akan bahayanya Syiah, kita tidak kisah jika Husam pemimpin Pas, namun kita cukup bimbang kerana Husam berfahaman Syiah. Anda Mampu Mengubahnya.

Maklumat lanjut mengenai bahayanya Syiah sila rujuk disini

8 comments:

  1. Video ucapan penuh Tun M diputrajaya sila ke ohbulan-pilihanku

    ReplyDelete
  2. huhh...boddo punya husam.... yg ko pi buka ruang pada syiah mmg la syiah akan bertapak di negara ini...

    kenapa tak berniaga dgn israel.... buka la kilang motosikal israel.. dgn jepon tak tanya agama dgn israel pon jgn tanya agama...

    suruh la gabenor israel bina jambatan di kelate....dan namakan jambatan israel..

    boddo punya husam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. syiah nak masuk bukan melalui husam/pas saja malah melalui tengku adnan/umno...
      "Iran Komited Pertingkatkan Hubungan Kerjasama - UMNO Online"
      http://umno-online.com.my/v3/?p=35008

      Delete
  3. Syiah gay.....eeeeee

    ReplyDelete
  4. Bakpo ore lagu ni ada jugok ore ikut dan percayo, nak kata terlebih cerdik tak jugok, buat malu je.

    ReplyDelete
  5. Sakit kalau dia nie dapat putrajaya

    ReplyDelete
  6. kalau dia syiah ngape hj hadi dan nik aziz tak dapat detect dia syiah...bodoh punya ameno

    ReplyDelete
  7. sebab Syiah dan Wahhabi BERSEKONGKOL mengkafir Islam ASWJ ...wahai Anon May 1, 1031 pm- sejak DEWAN ULAMA PAS DIRAMPAS WAHHABI DGN BANTUAN SYIAH-KEDUA DUA AJARAN SESAT berkembang biak dalam PAS! Sebab tu depa tak kesah!

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...