PANAS, HANGIT, TERBAKARRR!!! KENYATAAN PENUH AZIZ DESA VS HUSAM MUSA

 
Berikut adalah kenyataan yang dibuat oleh COO Kelantan Trade Centre, Aziz Desa terhadap Exco Kerajaan Negeri Kelantan, Datuk Husam Musa, semua kenyataan ini dibuat sehingga jam 3 pagi tadi. Mungkin beliau juga tidak dapat melepkan mata sekiranya tidak meluahkan apa yang tersimpan didalam hatinya.

Bagaimanapun nasib beliau selepas ini tidak diketahui lagi, samada terpaksa melepaskan jawatan tersebut dengan gaji beliau yang difahamkan sebanyak RM18k sebulan.

Turut dilaporkan orang yang membawa beliau ke KTC dikenali sebagai 'Zarina', namun siapakah zarina itu belum dapat dipastikan, Aziz yang dikatakan lantang mengkritik pentadbiran Kerajaan Negeri berkaitan sampah kotor, jalan berlubang dan pelbagai lagi kecacatan kemudahan asas yang lain.

Melalui pemerhatian GK, kelantangan beliau itu tidak disenangi oleh beberapa pihak yang lain, dan ada juga yang mempertikaikan perlantikannya sebagai COO di KTC seolah-olah tiada orang tempatan yang layak untuk mengisi jawatan tersebut.

Apapun ini hanyalah kenyataan dari sebelah pihak, bagaimana dengan sebelah pihak yang lain, kenyataan kedua belah pihak adalah perlu untuk menilai keadaan yang sebenarnya. Sama nantikan.... Anda Mampu Mengubahnya.


15 comments:

  1. terbaik bang aziz...

    ReplyDelete
  2. banyakkanlah bersabar aziz
    kalau dah masuk bab orang politik ni
    macam tulah keadaan yang kita hadapi
    biaklah jadi rakyat mahaien gaji kecil
    pun tak apa asalkan hidup bahagia melalui
    kehidupan kita di dunia ini

    ReplyDelete
  3. kita tunggu episod seterusnya Husam Musa Vs Aziz Desa. Bongkar Aziz, biar semua org tahu perangai EXCO kesayangan ramai ni.

    ReplyDelete
  4. awatnya ajis...husam de chicken run dok kokok ka...ekorg bergelumang najis...kok kokok kok.....

    ReplyDelete
  5. husam pi bela kambing jamnapuri...tu apa citer??? pi bela kambing pakai baju kotak2....go Aziz go

    ReplyDelete
  6. orang luar susah nak bertapak kukuh di klate ni, AD...baik bersiap sedia utk di ngap!

    ReplyDelete
  7. ingot dok mu aziz, maso mulo-mulo mu mari kelate...duduk kijo di kelate trade tu...aku dengar mu puji nik aziz nik mat dan pas kelate... lagu tulah, org darat hok mulo2 masuk kelate meme kato pas kelate baik, tok ghuru baik.. tapi lamo-lamo mu tau sendiri la perangai peei puok puok jangut ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha....baru tau.....len kali jgn tngok luaran

      Delete
  8. dedahkan aje keburukan Husam ni..macam macam dah aku dengar..aku dengar dia nak jadi MB Kelantan pulak?? Hahahaha...lawak lawak

    ReplyDelete
  9. aku sikit pun tak hairan , sedari dulu aku tahu perangai puak2 pas ni , islamik? hak tuihhh ...

    makan malam perdana? wacana cheng ho ? wacana jadah apa semuanya guna duit hutang dengan Ktc , hutang ! jumlah kian bertambah juta-juta , sampai sekarang tak bayar , ni ke perangai sang lebai hamPAS ?

    PRU akan datang jom ramai2 ajar pas , tolak masuk longkang bersama PKR dan DAP !

    ReplyDelete
  10. FYi Bank Bumi pun dah karam dek kerana politikal violent by Anwar kroni. Puak2 diorang ni lah yg mengadai hasil negara Anwarlah pengkhianatnya. Semua kroninya diberikan hutang dengan Hajat tidak mahu dijelaskan untuk melumpuhkan sistem perbankan terutamanya melibatkan bumiputra. NateBrokMakyehla2

    ReplyDelete
  11. PATUTLAH KELANTAN NEGERI PALING MUNDUR... HASIL TAKDE TAPI DOK TAK HABIS2 BERHUTANG. KALAU BAYAR BALIK HUTANG DLM MASA DITETAPKAN TAKPELAH JUGAK. NI RASANYA KALAU DAH MCM TU JGN HARAPLAH. KALAU DAH SAMPAI ORG LUAR KELANTAN YG KENA BERTEKAK NK PUNGUT BLK HUTANG. TANGGUNGLAH DOSA BYK2. ISLAM MAINAN LIDAH SAJA. YG DLM KAIN LEBIH HANYIR DR ORG YG DIHINA HANYIR!

    ReplyDelete
  12. Dollah Hilton5/15/2013 10:11 PM

    Tak patut betul seorang YB buat macam tu kat Jit Desa. Dah la tu pi kait dgn sanusi plk. Tak profesional langsung. Kena pulak hang mmg ada arrogant attitute Jit oiiii... hahahha

    ReplyDelete
  13. Sae Muse ni pernah sebagai rakan karib kepada bekas bos bertanyakan "mu kerja apa". Kerja kamu tu orang tak pandang. Bekas bos jawab "mu nak tunggu" musuh bermaharajalela baru mu nak cari pisau parang senjata bedil untuk mepertahankan negara. Jenis manusia tak ada perhatian keselamatan. Sekarang dia baru tahu tidak semudah itu mempertahankan jawatan yang disandang hatta memiliki jawatan yang diidamkan apatah tuk mempertahankan negara. Terus Ziz, terbaek...

    ReplyDelete
  14. Orang Islam harus sedar bahwa diakhir zaman ini, yang berada dijalan yang benar dan jujur akan dikutuk, dicaci dan dikeji. Tohmahan dan fitnah menjadi asam garam hidup buat orang2 seperti ini. Sebaliknya yang perangai macam syaitan akan dipuji dan disanjung dan akan mendapat tempat dalam masyarakat kerana kita dikelilingi oleh mereka yang berperangai macam syaitan. Sebagai orang yang beriman kita mesti ingat bahwa akhir zaman ini, neraka dunia yang ditunjukan oleh syaitan2 ini sebenarnya adalah syurga akhirat dan syurga dunia yang ditunjukan oleh syaitan2 ini adalah neraka akhirat.

    Mohonlah pada Allah agar tetapkan hati kita dalam Islam dan sabar menghadapi segala tekanan dan ujian.

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...