Lihatlah Kejahatannya Terbongkar Noraza Ketuai Kembara Oren Diikat Sebelum Diliwat

 
Detik-detik akhir 2012 hampir melabuhkan tirainya, tidak disangka-sangka kita disajikan dengan fitnah terbesar kantoinya menuju ke Putrajaya. Fitnah itu merujuk kepada satu kenyataan yang dibuat oleh PENGARAH PILIHANRAYA PAS MARAN berhubung dakwaannya bahawa Ketua Penerangan Persatuan Anak telah diikat sewaktu mengetuai Kembara Oren di Maran beberapa hari yang lalu.

Bagaimanapun dakwaan itu dinafikan oleh mereka yang dikaitkan dengan insiden rekayasa tersebut termasuklah Ketua Polis Daerah Maran sendiri. Ish...ish...ish...Lagumana perut pedal ni, tak padan kopiah atas kepala tak tahu dosa pahala, ciri-ciri pejuang Islamkah lagu ni ? Atas darat lagi kencing ni pejuang Islam apa benda, pejuang syiah kot...Atau ini adalah cubaan untuk melihat respon rakyat dalam usaha menggulingkan kerajaan. Jahat sungguh puok ni.
 
Boleh percaya ke penafian Ketua Umno yang bersongkok ini ? Songkok VS Kopiah, oleh itu janganlah menilai seseorang itu dari luarannya melainkan kita benar-benar pasti keadaan yang sebenarnya.
Wayang betul malaun ni, dah kantoi pun masih nak menipu

Berita fitnah keluar 25 Disember, pihak Umno dan polis nafikan pada 26 Disember, Pas duk buat apa 27 Disember baru nak buat penafian, atau cek line dulu nak tengok boleh auta ke tak isu ni, dah tersepit sangat barulah nak nafi.
Standard-lah jawapan pemimpin Pas ni, bila keadaan tidak menyebelahinya mulalah "Saya tak tahu"
Akhirnya bila dah terasa bodoh sangat kantoi kencing, Sinar Harian juga yang dipersalahkan, itulah cara politik mereka yang harus diberi perhatian oleh pihak yang berkenaan. Anda Mampu Mengubahnya.

4 comments:

  1. pr tipikal puak pencacai agama..lagikan agama di sundalkan..nikan pulak modal politik murahan.

    ReplyDelete
  2. Salam Tuan...

    Minta jasa baik pihak tuan agar memautkan link http://pemudatekad.blogspot.com/

    semoga tuan dapat membantu kami dalam perjuangan ini....

    ReplyDelete
  3. jubo dgn cipap pon tak tau beza.... mcmana nak bezakan kene ikat dgn tak... ekekek..... sbb tu la nyokong al jubb...

    ReplyDelete
  4. Sepatutnya kalau tak nak mengaku, Noraza boleh guna ayat ni." Orang yang dalam gambar kena ikat tu, muka macam muka saya, tetapi kaki bukan kaki saya".

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...