Lihatlah! Politik Terdesak Pas Kelantan Dizahirkan Setpol Nik Aziz

Kerana politik, kenyataan Si MeON kencing malam pun diambil kira dan dijadikan sumber riwayat yang soheh oleh admin Facebook merangkap Setiausaha Politik kepada Nik Aziz.

Asal dapat keuntungan politik tak kiralah kan, bab hukum-hakam pun macam ni jugak, hadis palsu dan daif pun digunakan sebagai sandaran yang kuat dalam menyokong sesuatu hujah yang boleh bagi untung pada politik mereka.

Matang ke politik Setpol Nik Aziz  macam ni ?  Kalau ya pun dah takder isu takkanlah sampai guna perawi palsu tak bersunat macam tu, carilah yang sahih sikit.

Pas  menang PRU di Kelantan pun adalah hasil dari penipuan kenyataan seperti ini didalam ceramah-ceramah mereka, permainan saraf yang 'jirrik angin' seperti itu tidak seharusnya dipercayai lagi oleh golongan muda zaman Tweet hari ini.

Penipuan bersifat jumud itu bagaimanapun mendapat ulasan yang begitu tinggi juga apabila mencatatkan sebanyak 2579 komen. Sampai bilakah kita khasnya rakyat Kelantan harus terpedaya dengan muslihat politik seperti itu? Anda Mampu Mengubahnya.

2 comments:

  1. selain itu pas kelate jugok guo semangat kenegerian kelate sampai hari ini supaya orang kelate tetap pakoh pas. Tengoklah diperhimpunan di suk kelate dan kito boleh tengok puak2 dia guna semangat kenegerian untuk takutkan MAJLIS TINDAKAN RAKYAT KELANTAN MTRK

    ReplyDelete
  2. mohon si admin, blur-kan gambar meOn demi menjaga maruah dan nama baik beliau. terima kasih. :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...