Video Syiah Gila Seks Raba Reporter Belanda


Selain ancaman 'gila seks' penganut Syiah, keganasan Syiah terhadap Islam Sunni terlalu tragis, jangan kita memandang enteng terhadap kemunculan fahaman syiah dipersekitaran kita, penganut Syiah bersama-sama pakatan pembangkang sedang berusaha untuk menggulingkan kerajaan yang ada pada hari ini.

Kerajaan Malaysia disifatkan sebagai zalim oleh mereka, kezaliman yang disifatkan itu berkemungkinan hanya kerana Kerajaan Malaysia tidak membunuh rakyat sebagaimana lampiran gambar dibawah.
Jangan biarkan Syiah berkembang menghancurkan negara kita, jika perlu dihapuskan kenapa tidak ? Terlebih dahulu kenali Syiah dengan lebih dekat, bagaimana mereka bergerak dan fahaman yang dibawa oleh mereka, antara sumber yang boleh didapati memperincikan tentang Syiah klik DISINI.

2 comments:

  1. Bukti telah ada kat Malaysia puak Pemimpin PKR memang da macam Syiah pun...Tak kiralah Bini orang ke...belakang ke.. Jenis kemaruk seks.. Oleh Mat Bond.

    ReplyDelete
  2. pas pun dah jadi syiah dah..... dan pas patut dihancurkan sahaja dimalaysia terutama dikelantan dengan melihat cara hidup ahli pas kelantan yang tidak dapat mendengar dan menerima nasihat ulama lain selain drp pas hanya mereka percaya

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...