Video: Isu Gadai Tanah Rakyat - Nik Aziz Nafi, Ngeh Tuduh Pas Bocorkan Rahsia

Pendedahan mengenai kerakusan Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang dilaporkan telah 'membaham' tanah-tanah rakyat di Gua Musang untuk diberikan kepada cina DAP sangat mendukacitakan seluruh rakyat di Negeri Kelantan.

Isu yang didedahkan oleh blogger Pisau.net beberapa hari yang lalu mengenai pemberian tanah seluas 10,000 ekar itu bagaimanapun dinafikan oleh Nik Aziz dengan penafian yang bersifat 'kluk-klek', begitupun Nik Aziz membela dan menyayangi DAP lebih dari agama sendiri, pemimpin DAP tetap menuduh Pas sebagai pengkhianat dengan menuduh pemimpin Pas yang membocorkan mengenai maklumat berkaitan tanah berkenaan.

Belum apa-apa lagi sikap DAP yang terburu-buru menuduh Pas itu sedikit sebanyak memperlihatkan semangat kesetiapakatan terlalu rapuh diantara mereka, bila berlakunya keadaan seperti ini barulah rakyat jelas tentang hubungan parti-parti didalam PR

Lebih memperlihatkan sikap buruk dan cacar-marba mereka yang sering melaung-laungkan mengenai kebebasan media apabila sebuah portal milik pembangkang yaitu FMT dilihat telah menarik balik artikel bertajuk 'Pemimpin DAP Dakwa Pas Bocorkan Rahsia Tanah Di Kelantan' sebelum menggantikannya dengan artikel yang menuduh Umno pula yang membocorkan maklumat berkaitan tanah rakyat itu.

Bagi mendapatkan keterangan terperinci mengenai penyelewengan tersebut, sila rujuk disini. Anda Mampu Mengubahnya.

1 comment:

  1. Itu baru nak jadi MB satu negeri. Sanggup rasuahkan DAP dengan tanah sebanyak itu. Bayangkan kalau Pas nak kan orang dia jadi PM walau pun Pas tak dominan dalam PR, silap2 satu negeri Kelantan dia rasuahkan kepada DAP.

    Orang Kelantan saja yang duk bodoh tak sudah2 selama 20 tahun. Kalau PRU 13 ni Pas menang lagi di Kelantan maka genaplah 25 tahun (suku abad) orang kelantan bodoh.

    Sheikh Tan

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...