Abby Sifatkan Artis Pergi Ke Gaza Hanya Makan Angin, Tiada Motif

Rosaknya jiwa insan itu bilamana ia berada didalam jemaah Khawarij moden seperti Pas kerana dilihat individu dari jemaah tersebut hampir setiap perkara tidak berpuashati dengan apa yang dilakukan oleh orang lain termasuklah dari soal amal ibadat, pembawaan pemikiran sedemikian adalah warisan turun temurun puak Khawarij sehinggalah hari ini.

Berpolitik tidak menyokong atau menentang Pas diertikan sebagai menentang Islam, berjuang Islam tanpa mengisi borang Pas dikhabarkan tidak memasuki syurga kerana difahami diakhirat nanti malaikat akan mencari nama didalam borang keahlian Pas terlebih dahulu sebelum dibenarkan melangkah ke syurga, 

Begitu juga dengan amal ibadat yang lain tidak akan diterima oleh Allah sekiranya tidak menyokong Pas, oleh kerana fahaman itu juga artis hidayah Pas, Abby Abadi mendakwa artis dan mereka yang pergi ke Gaza itu tidak ada motif lain hanyalah pergi untuk jalan-jalan ataupun bersiar-siar semata mata.

"Maafkan Saya! Ada yang pergi sana.. Ambil-ambil gambar, melawat tempat yang diserang? Kibar bendera? Lepas tu tunjuk hotel penginapan? Motif? Jalan-jalan ?"

Jika sekalipun mereka itu pergi bersiar-siar, apa pula motif Abby untuk menimbulkan perkara ini ? Itulah sikapnya orang yang telah dikotori jiwanya dengan fahaman Khawarij, politik tidak boleh dipisahkan dengan apa saja perkara, oleh itu setiap perkara akan dipolitikkan dengan cara politik Khawarij Pas yaitu apa saja yang orang lain lakukan itu adalah tidak betul dan tidak menepati kehendak Islam yang sebenarnya.

Hal ini samalah dengan kejayaan Malaysia menghantar angkasawan ke angkasalepas beberapa tahun lalu yang disifatkan oleh Mursyidul Am Pas sebagai tumpang sahaja, inilah sikap-sikap yang perlu umat Islam sedari samada sikap sebegini adalah sikap mulia yang diajar oleh Islam ataupun sebaliknya.

Sudahlah kita tak mampu untuk lakukan, jadi usahlah kita merendah-rendahkan apa yang mampu untuk orang lain lakukan, lagipun seramai-ramai artis hidayah dalam dunia ini, hanya Abby Abadi sahaja yang kata perginya mereka itu ke Gaza, hanyalah pergi bersiar-siar, dan artis hidayah lain tidak seorang pun meroyan sama nyanyuk macam Abby..:) Anda Mampu Mengubahnya.

10 comments:

  1. ABBY ABABI GILOOOOOOO.....CELAKO..10x.Cari ustaz BADRUL AMIN lah kalu rasa x tahan gakkkk.

    ReplyDelete
  2. kalau hang tak sokong UMNO pun pun hang bukan baik sangat. cua hang tengok cermin, belek kening hang, Nabi suruh cukur kening ka? aku bukan peduli cara hang nak segak, tapi mulut bangkai hang dan jiwa perasan alim hang tu. Ptui..

    ReplyDelete
  3. Kalo xreti nak kawal mulut yg banyak tuh..kawalla prasaan agar xmmprlikhatkn kebodohan serta sifat hasad dengki dgn apa yg org len buat tapi diri sndiri xmampu nak buat ...takat cakap berdegar2 tapi ACTION tarak...

    Sesuai sgtla nama glamor tuh ..Abby Albabi...mmbabi bute mnyondol tanpa mau memikirkn kesan dari kata2 yg kuar dari otak yg jumud thdp PARTI ...

    Igla wahai janda PUAKA..PAS umpama selipar Jepun..tapi bukan dari Jepun...so PAS cume parti yg gune nama Islam...ISLAM PAS HNY PADA KOPIAH dan serban dan tudung melitup tapi penghayatannya?????sgl hukum hakam PAS adalah dari kitab JINGGAy dan kebenaran khalifah DAP...tgk apa yg jadi kat Kelantan skrg??

    ReplyDelete
  4. Berprasangka buruk dan kuat berhasad dengki,...si Abby ustazah jadi-jadian !

    ReplyDelete
  5. pantat busuk ni wajar di saman dan diliwat oleh warga israel ramai ramai..

    ReplyDelete
  6. Muka dah bertambah buruk kerana kebusukan hatinya, tak lama lagi gila lah tu.. meroyan tak sudah2...gila palirlah kot......

    ReplyDelete
  7. Tahniah saudari Abby kerana dapat dosa secara percuma! Adakah anda lupa membantu masyarakat disana juga adalah jihad. Adakah dia sedar ada orang yg sedang kelaparan kesakitan akibat peperangan? Tahukah Abby kita sedang membantu pejuang Hamas dari segi keperluan harian utk mempertahankan tanah air mereka, bumi para anbiya. Uish Abby please la.. Dont make me feel like im ustaz.. Hah hah haaa

    ReplyDelete
  8. sikit2 dia dh dedahkan kenapa norman carik pompuan lain. mulut busuk dan hatipun busuk jugak. susah nk jaga pompuan rupa ni, mcm belut dlm lubang taik. licin berganda-ganda.

    ReplyDelete
  9. Abby masuk PAS pun makan angin saja!! Hehehe! Dia masuk PAS bukan dapat Islam pun, dapat dosa banyaklah sbb mulut dia busuk, jahat dan laser suka buat fitnah dan prasangka buruk, maka lepas dia masuk PAS perangai pompuan ni yg kecurian suaminya semakin busuk dan buruk. Sbb tu saya kata dsia masuk PAS pun makan angin saja, saya pun tak tau apa faedah PAS dpt dari keanggotaan pompuan ni dlm parti mrk. Sekurang2nya org Gaza dpt bantuan fizikal dari UMNO. Aby sendiri pun tak berani pergi ke Gaza.

    ReplyDelete
  10. sama-sama bersangka baiklah,
    masing2 kena jaga mulut, jaga akidah :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komentar anda untuk dikongsi.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...